VitrinBETA Kimya pandemide yüzde 25 büyüdü

BETA Kimya pandemide yüzde 25 büyüdü

25.05.2021 - 16:00 | Son Güncellenme:

Türkiye’nin en köklü kimya şirketlerinden BETA Kimya A.Ş., yeni yatırım ve ürünleriyle büyümeye devam ediyor. Covid-19’un olumsuz etkilerine rağmen yatırımda hız kesmeyerek 2020 yılında yüzde 35 büyüme başarısı gösteren BETA Kimya, pandemi sürecinin başından itibaren toplam yüzde 25 büyüme gerçekleştirdi.

BETA Kimya pandemide yüzde 25 büyüdü

Apel ve Mitreapel markalı ürünlerini 78 ülke ile buluşturarak toplam ciroda ihracat payını yüzde 60’lara yükseltirken BETA Kimya A.Ş., son kullanıcılara yönelik 40’a yakın yeni pratik ambalajlı ürünleriyle de yapı marketler ve e-ticaret sitelerine adım attı.

Haberin Devamı

Kimya sektörünün yenilikçi ve öncü şirketlerinden BETA Kimya A.Ş., pandeminin olumsuz etkilerine rağmen büyümede hız kesmiyor. Geçtiğimiz yıl Temmuz ayında 315 milyon TL’lik yerli yatırımla Orta Doğu ve Doğu Avrupa’nın en büyük yapıştırıcı ve tutkal üretim tesisinin temelini atan BETA Kimya A.Ş., 2020 yılını yüzde 35 büyüme ile tamamladı.

Son kullanıcılara yönelik akıllı ve pratik ambalajlı hızlı yapıştırıcı, bantlar, çok amaçlı spreyler ve silikon gibi 40’a yakın yeni ürünle yapı marketler ve e-ticaret sitelerine adım atan BETA Kimya A.Ş., Covid-19 pandemisine rağmen toplamda yüzde 25 büyüdü.

Pandemi sonrası değişen tüketici alışkanlıkları ve yeni yaşam trendlerine göre ürün gamını da genişleten BETA Kimya A.Ş., jenerik markaları Apel ve Mitreapel ile 7’den 70’e herkesin kullanabileceği akıllı ve pratik ambalajlı ürünlerini piyasaya sundu. Çok amaçlı bantlardan derz dolgusuna, hobi tutkalından mini silikona kadar hayatı kolaylaştıran ve herkesin rahatlıkla kullanabileceği Apel ve Mitreapel markalı 40’a yakın yeni pratik ürünü yapı marketler ve e-ticaret sitelerinde tüketiciyle buluşturan BETA Kimya A.Ş., son kullanıcılara yönelik ürünlerle her eve girmeyi hedefliyor.

Haberin Devamı

Sayacı: “Son kullanıcılara yönelik akıllı ve pratik ürünlerimizle hayata dokunuyoruz”

Global trendler ve değişen tüketici ihtiyaçlarına göre yeni ürün geliştirme stratejilerine odaklandıklarını belirten BETA Kimya A.Ş. Genel Müdürü Cihat Sayacı, “Özellikle Covid-19 pandemisi sonrası tüm dünyada ‘Do it yourself’ olarak tanımlanan kendin yap ürünlerine olan ilginin bir hayli arttığını görüyoruz. Biz de tüketim alışkanlıklarındaki bu değişime hızla adapte olarak, yeni dönem Ar-Ge ve inovasyon çalışmalarımızda son kullanıcılara yönelik ürünlere yöneldik. Apel ve Mitreapel markalarımız altında 40’a yakın çok amaçlı ve pratik kullanımlı yeni ürünler geliştirdik. Örneğin; şirket tarihimizde ilk defa bant kategorisine adım attık. Çift taraflı montaj bandından sızdırmazlık bantlarına kadar 10 yeni akıllı bant çeşidini piyasaya sunduk. Ev içindeki basit tadilat uygulamaları için geliştirdiğimiz hızlı yapıştırıcılar, mini tüp silikonlar, pratik tamir macunları ve derz dolguları gibi günlük yaşamın parçası olacak akıllı ürünlerimizle, artık yapı marketler ve e-ticaret sitelerinde son kullanıcılarla buluşuyoruz. Evde, iş yerinde, otomobilde ya da çantanızda yer alacak mini ambalajlı ve multi fonksiyonel ürünlerle ‘Hayatın her anında BETA Kimya yanınızda’ diyoruz. Artık sektör profesyonellerinin ve endüstriyel üretim kanalının yanı sıra son kullanıcılarımıza yönelik ürünlerimizle güçlü büyümemizi sürdüreceğiz. Önümüzdeki dönemde, yapı market ve e-ticaret kanallarında ürünlerimizden elde edeceğimiz katkının, toplam ciromuzdaki payını daha büyütmeyi hedefliyoruz” dedi.