15.10.2016 - 16:12 | Son Güncellenme:
Samsung Electronics Türkiye, “Galaxy Note7 Değişim Programı”nı 18 Ekim tarihinden itibaren geçerli olmak üzere güncelledi. Samsung‘un flaş Türkiye kararı, Galaxy Note 7 kullanıcıları açısından büyük önem taşıyordu.
Samsung Electronics Türkiye Başkan Yardımcısı Tansu Yeğen, güncellenen değişim programıyla ilgili şu açıklamalarda bulundu;
“Samsung olarak, müşterilerimizin memnuniyeti ve güvenliği bizim için öncelik taşımaktadır. Bu nedenle alınan küresel karar doğrultusunda, Galaxy Note 7 satışları durduruldu. Hiçbir Galaxy Note 7 kullanıcısını mağdur etmeyecek kapsamlı bir değişim programı başlatıyoruz. Kullanıcılarımızın bu süreçte göstermiş olduğu sabır ve anlayış için teşekkür ederiz.”
Samsung Electronics Türkiye Başkan Yardımcısı Tansu Yeğen‘in yaptığı açıklamadan da anlaşılacağı gibi Galaxy Note 7‘yi nereden almış olursanız olun (Zincir Mağaza, Operatör, Samsung Shop, Cep Telefonu Bayisi veya Yurtdışı (BTK imei kaydı yapılmış olması şartıyla) tüm Galaxy Note 7 ler iade sürecine dahil edilmiştir.
Samsung Electronics Türkiye, Galaxy Note7 Değişim Programını eski ve yeni seri tüm Galaxy Note7 ürünlerini kapsayacak şekilde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) bilgisi dâhilinde güncellemiştir.
Samsung Electronics Türkiye olarak kullanıcılarımızın güvenliği birincil önceliğimiz olduğu için; tüm Galaxy Note7 ürünü kullanıcılarımızdan cihazlarını kapatmalarını ve güncellenmiş Galaxy Note7 Değişim Programı’na katılmalarını önemle talep ediyoruz.
Galaxy Note7 Değişim ProgramıGalaxy Note7 Değişim Programı çerçevesinde Galaxy Note7 kullanıcılarımızın seçenekleri aşağıda belirtildiği gibidir. Güncellenmiş Galaxy Note7 Değişim Programı 18 Ekim 2016 tarihinde başlayıp 11 Kasım 2016 tarihinde sona erecektir.
•Galaxy Note7’nizi Galaxy S7 edge 32 GB ile değiştirmek:Bu seçenek BTK kaydı olan bütün Galaxy Note7 kullanıcılarımıza açıktır.
Bu seçeneği tercih eden kullanıcılarımıza telefon değişimine ek olarak aşağıda belirtilen miktarda ödeme yapılacaktır. Telefon değişim seçeneğinden yararlanmak için:
Ülke çapında 250’ye yakın noktada (aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz) bulunan ve sizin için en uygun konumda olan bir Samsung Servis Merkezi’ne Galaxy Note7’nizi ve varsa beraberinde satın aldığınız aksesuarları (telefon kılıfı ve ekran koruyucusu) ile satış fişleriyle birlikte teslim ederek, gerekli Değişim Formunu doldurunuz. Formun doldurulmasının ardından, Galaxy S7 edge 32 GB değişimi talep ettiğinizi teyit eden, size özel yaratılmış, bir kullanımlık kod numarası Değişim Formunda paylaşmış olduğunuz telefon numarasına SMS yoluyla gönderilecektir. Size iletilen SMS kod numarası ve T.C. kimlik numaranız ile ülke çapında 163 noktada bulunan Samsung yetkili mağazalarından (aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz) sizin için en uygun olanını, Galaxy S7 edge 32 GB’nizi teslim almak için ziyaret ediniz. Değişim Formunda belirteceğiniz banka hesap numarasına, Samsung Servis Merkezi’ne yaptığınız ziyaretten sonra en geç 5 iş günü içerisinde 600 TL’lik ödeme yapılacaktır. Bu ödemeye ek olarak, varsa teslim ettiğiniz Galaxy Note7 telefon kılıfı ve ekran koruyucusu (aksesuarlar) için; satış fişindeki bedelden oluşan miktar ya da aksesuarların satış fişi yoksa her aksesuar için 50 TL (en fazla 100 TL’lik) bir ek ödeme yapılacaktır. Galaxy Note7 ve aksesuarları (telefon kılıfı ve ekran koruyucusu) için para iadesi almak: Eğer telefonunuzu mobil operatörünün sunduğu tarifeli hat sözleşmesi kapsamında almadıysanız ya da tarifeli hat sözleşmesini iptal etmek istemiyorsanız: Size en uygun olan Samsung Servis Merkezi’ni (aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz) ziyaret ediniz. Galaxy Note7’nizi, aksesuarlarıyla ve satış fişleriyle birlikte servis merkezine teslim ederek, gerekli İade Formunu doldurunuz. Aksesuar içermeyen Galaxy Note7 ürünü teslimi karşılığında, Samsung İade Formunda belirteceğiniz banka hesap numarasına, en geç 5 iş günü içerisinde Galaxy Note7 ürününün tavsiye edilen satış fiyatı olan 3.599 TL’lik bir ödeme yapacaktır. Buna ek olarak, varsa teslim ettiğiniz Galaxy Note7 telefon kılıfı ve ekran koruyucusu (‘aksesuar’) için; satış fişindeki bedelden oluşan miktarı ya da aksesuarın satış fişi yoksa her aksesuar için 50 TL (en fazla 100 TL’lik) bir ek ödeme yapılacaktır. Galaxy Note7 ve (varsa) aksesuarları için yapılacak ödeme Samsung Servis Merkezi ziyaretinizden sonra en geç 5 iş günü içinde İade Formunda belirteceğiniz banka hesabına ödenecektir. Eğer mobil operatörünün sunduğu tarifeli hat sözleşmesini iptal etmek istiyorsanız: Bunun için sözleşme imzalamış olduğunuz ilgili mobil operatörünün iletişim hattı ile temasa geçerek, sürecin nasıl işleyeceğini öğrenebilirsiniz. Hiçbir ek maliyet size yansıtılmadan sözleşmeniz iptal edilecek ve ilgili operatörünüz tarafından size alternatif seçenekler sunulacaktır.Eğer daha önceden Galaxy Note7 Değişim Programına katılıp telefonunuzu Samsung Servis Merkezine bıraktıysanız, bu Servis Merkezine gidip yukarıda belirtilen seçeneklerden yararlanabilirsiniz.
Galaxy Note7 kampanyası dâhilinde verilen Samsung Gear VR ürününü kullanmaya devam edebilirsiniz. Bu ürün siz değerli kullanıcılarımıza yaşattığımız zorluklara gösterdiğiniz anlayışa teşekkür etmek için değişim programı kapsamından çıkartılmıştır.
Galaxy Note7 Değişim Programı kapsamındaki Samsung Servis Merkezleri’nin ve Samsung Yetkili Mağazaları’nın listesi aşağıdaki adreslerde bulunabilir
Samsung Servis Merkezleri:http://www.samsung.com/tr/support/servicelocation/
Samsung Yetkili Mağazaları:http://www.samsung.com/tr/note7magazalar/
Güvenlik sorunundan etkilenmiş olan cihazlar tüm eski ve yeni seri Galaxy Note7 telefonlardırGüncellenmiş Galaxy Note7 Değişim Programı tüm eski ve yeni seri Galaxy Note7 ürünlerini kapsamaktadır. Kullanıcılarımızın güvenliği bizim birinci önceliğimiz olduğu için Galaxy Note7’nizi kapatmanızı ve en kısa sürede güncellenmiş Değişim Programımıza katılmanızı talep ediyoruz.
Soru – Cevap
1. Galaxy Note7’mi kullanmaya devam edebilir miyim? Değerli kullanıcılarımızın güvenliği bizim için çok önemlidir. Bu yüzden şu an Galaxy Note7 kullanıyorsanız, lütfen cihazınızı kapatınız ve güncellenmiş Değişim Programına katılınız.
2. Başka Samsung telefonları bu durumdan etkilendi mi? Hayır, etkilenen cihazlar sadece Galaxy Note7’lerdir.
3. Ben daha önce Değişim Programı’na katılmıştım. Bana verilen yeni seri Galaxy Note7 ile şimdi tekrar değişim programına katılmam gerekiyor mu? Evet, bu güncellenmiş Değişim Programı eski ve yeni seri tüm Galaxy Note7’leri kapsamaktadır. Bu yüzden siz değerli kullanıcılarımıza verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür diliyoruz.
4. Galaxy Note7’mi nasıl değiştirebilirim? Güncellenmiş Galaxy Note7 Değişim Programına katılmak için Türkiye çapında 250 noktada bulunan Samsung Servis Merkezlerinden sizin için en uygun olanına giderek telefonunuzu başvurabilirisniz.
5. Galaxy S7 edge 32 GB almak için nereye gidebilirim? Samsung Servis Merkezine giderek, Güncellenmiş Değişim Programına başvurmanızın ardından, tarafınıza SMS yoluyla iletilecek kod ile ülke çapında 163 noktada bulunan Samsung mağazalarından sizin için en uygun olanına giderek Galaxy S7 edge 32 GB cihazını alabilirsiniz. Lütfen T.C. kimlik numaranızı içeren belgenizi Samsung mağazasına giderken yanınıza almayı unutmayın.
6. Samsung Servis Merkezine Başvururken Nelere İhtiyacım Olacak? Değişim Programı kapsamında Samsung Servis Merkezine başvururken, yanınıza (varsa) Galaxy Note7 telefon kılıfı ve ekran koruyucusu (aksesuar) fişinizi; T.C. kimlik numarasını içeren belgenizi ve ödemenin yapılmasını istediğiniz IBAN bilginizi alınız. Lütfen IBAN bilgisini doğru verdiğinizden emin olunuz. IBAN bilgisini bankanızı arayarak edinebilirsiniz.
7. Bu güncellenmiş Değişim Programı Türkiye’de kullanılan tüm Galaxy Note7’ler için geçerli midir? Evet, Türkiye’de kullanılan tüm Galaxy Note7’ler güncellenmiş Değişim Programından yararlanabilir.
8. Daha detaylı bilgi edinmek için ne yapabilirim? Daha farklı sorularınız için Samsung Çağrı Merkezini 0850 222 0847 nolu telefondan arayabilirsiniz.