21.03.2022 - 07:01 | Son Güncellenme:
Geçtiğimiz yıl düzenlenen ödül töreninde de Gold ödüle layık görülen Doğa Sigorta, müşteri deneyimindeki başarılı istikrarını sürdürerek bir kez daha Gold ödüle sahip oldu. Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirilen törende Doğa Sigorta adına ödülü Hasar Saha Denetim Lojistik Kasko ve Rücu Grup Müdürü Ümit Gültekin ve Müşteri İletişim Merkezi Müdür Yardımcısı Öznur Levent teslim aldı. Müşteri İletişim Merkezi Müdürü Deniz Şentürk ve ekibinin çalışmaları sayesinde başarıya ulaşan Doğa Sigorta, firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından düzenlenen yıllık 1.5 milyonun üzerinde anket temel alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre ödüle layık görüldü.