07.02.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
Koru Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi ve Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı Ömer Toker, sigorta sektöründe pazara sunulan ürün ve hizmetlerin kalitesinin çalışanların kalitesini gösterdiğini belirterek, “Kurumsallaşmanın en önemli göstergelerinden birinin de çalışanlarla ilgili yönetim sistemlerine yatırım olduğunu hepimiz biliyoruz. Kurum hedefimize ulaşmak için çalışanlarımızı odağımızda tutmak ve daha güçlü bir kurum kültürü yaratarak çalışanlarımızın yeteneklerinden ve beklentilerinden maksimum fayda sağlamak amacıyla geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Çalışma Yaşamı Araştırması’nı bağımsız bir kuruluş ile gerçekleştirdik” dedi.
Bağlılık oranında artış
Bu süreçteki amacın çalışanların sesini dinlemekten de öteye geçerek sonuçları belirli bir model kapsamında inceleyip öncelikli iyileştirme alanlarını tespit etmek ve aksiyon planları oluşturmak olduğunu kaydeden Toker, sözlerine şöyle devam etti: “Üst Yönetim olarak geçtiğimiz dönemlerde yapılan anket sonuçlarını detaylarıyla inceleyerek güçlü alanlarımızın korunması, gelişim alanlarımızın da güçlü tarafa geçirilmesi için gereken adımları attık. Bu doğrultuda şirketimizin insan odaklı yaklaşımı ile dönem içerisinde aldığı aksiyonlar çerçevesinde bu yılki araştırma sonuçlarımızda da tutku, bağlılık ve memnuniyet oranımızdaki artışın devam ettiğini mutlulukla bildirmek isterim. Salgın sürecinde olmamıza karşın geçtiğimiz yıla kıyasla gözle görülür bir memnuniyet artışı yaşanması şirket olarak başarımızı pekiştirmiştir.”
Toker, çalışanların ihtiyaçlarını, taleplerini bilerek aksiyon almanın öncelikleri arasında olduğunun altını çizerek, “Çalışanlarımızın memnuniyetini üst seviyelerde tutmak her zaman önceliğimizdir” dedi.