28.09.2012 - 00:00 | Son Güncellenme:
Moda haberlerini, stil önerilerini, fotoğrafları takip ederken en sevdiğimiz podyumları görmeden elbette geçemiyoruz, istinasız istediğimiz moda haftalarının podyumlarında yaz sezonundan kış sezonuna, seneler öncesinden başlayıp bir fenomen haline gelen ve “gün gelir vazgeçeriz” diyemediğimiz, “ sosyal mesaj içerikli tasarımlar” yeniden karşımıza çıkıyor!..
Podyumların dili olsada konuşsa dediğimiz anda karşımıza çıkan, geçmişimizi, geleceğimizi, dünümüzü, bugünümüzü her daim etkileyecek ve aralarından mutlaka kendimize uygununu bulacağımız, giymesek bile dolabımızda mutlaka olmalı dediğimiz “mesaj vermek istiyorsak, bunu üzerimizde taşırız” sloganıyla buluştuğumuz “sosyal mesaj içeren” kıyafetler favorilerimiz olmaya devam ediyor. Mutlaka çoğumuzun dolabında bir tane vardır diye düşündüğümüz ya da bundan sonra mutlaka olacaktır dediğimiz bu tasarımlar, bir çok olayın, düşüncenin, davranışın ve stilin öncüsü olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Sosyal mesajlar tasarımcıların tarzlarına göre komik, eğlenceli, ilham verici, düşündürücü, seksi ya da isyankar tarzlara bürünerek seçimi bize bırakıyorlar. Benim içinde mutlaka bir “mesaj” vardır, diyorsanız, galerimize mutlaka göz atmanızı tavsiye ediyoruz.
Podyumlarında sosyal mesajlara yer veren tasarımcılar arasında Acne, Marcus Lupfer, Ashish, 3.1 Philip Lim, Betsey Johnson, Juicy Couture, Cynthia Rowley tercihlerimiz arasına yer alıyor. Asi ve sert bir tarzınız varsa, Ashish size hitap edebilir. Fakat, ben eğlenceliyim aynı zamanda çekiciyim diyorsanız; Marcus Lupfer ve Betsey Johnson seçenekleriniz arasında yer alabilir.