1) Çalışanı fark ediniz. Her bir yöneticinin ve çalışanın ayrı bir değer olduğunu görerek, hissettirin. Hepimiz bütünün ayrı bir parçasıyız. 2) Kimin hangi yetkinlikte olduğunu görerek, yetkinliklere göre görev veriniz. Çalışanların kariyerini, güçlü yanları üzerine kurgulamak gerekir. 3) Yanlış görev verilmiş olanı fark ederek, doğru görevlendirmeyi yapmak önemlidir. 4) Kendi değerini bilen, yetkinliklerini fark eden çalışanın; kendine güveni de gelecektir ve ona bu güveni veren yöneticisine saygı duyup, işte başarıyı planlayacaktır. 5) Eğitimleri, kişisel gelişim ayrı, liderlik ayrı, teknik eğitimler ve uzmanlık eğitimleri ayrı olmak üzere planlayıp, uygulamak gerekir. 6) Başarıyı fark et, ödüllendir ve herkese duyurusunu yap. Ancak, yanlışı fark ettiğinde, birebir uyar. Sonra da eğitim vererek, izlemeyi sürdür. Kazandıysan çalışan ile yola devam et; eğitime uyarıya rağmen yanlış devam ediyorsa yolları ayır.