14.10.2015 - 11:49 | Son Güncellenme:
Sitede kontrolü elinde tutan kadınlar, kiminle iletişime geçeceklerine kendileri karar verdikleri için kimi zaman rahatsız edici boyutlara ulaşan ve istenmeyen iletişim taleplerinden de kurtulmuş oluyor.
Konu ile ilgili basın bülteni ve görsellere aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
ERKEKSEPETİ.COM.TR ONLINE DÜNYADA GÜCÜ KADINLARA DEVREDİYOR
Türkiye’nin ilk online ‘erkek’ butiği olarak dikkatleri üzerine çeken Erkeksepeti.com.tr, karar mekanizmasını kadınlara vererek fark yaratıyor. Sitede kontrolü elinde tutan kadınlar, kiminle iletişime geçeceklerine kendileri karar verdikleri için kimi zaman rahatsız edici boyutlara ulaşan ve istenmeyen iletişim taleplerinden de kurtulmuş oluyor.
14 Ekim 2015, İstanbul;
Son yıllarda giderek artan internet kullanımı ve mobil uygulamaların desteği ile yaygınlaşan sosyal ağlar, insanları birbirlerine yakınlaştırmaya devam ediyor.
Erkek egemen bir yapının hakim olduğu sosyal ağlarda kadınların karşılaştığı olumsuz durumları fark eden Erkeksepeti.com.tr, kadınlara hangi erkeğin kendisiyle iletişime geçebileceği seçeneğini vererek fark yaratıyor.
İnternet uygulamalarının giderek popüler olmaya başladığı günümüzde online arkadaşlık siteleri yeni akımlara meraklı gençler tarafından ilgiyle karşılanıyor.
2014 yılında Türkiye’de 17 milyon bekar nüfus olduğuna dikkat çeken Erkeksepeti.com.tr, bugün Avrupa’da her 4 kişiden birinin bir arkadaşlık sitesine üye olduğunu belirtiyor. Açıldığı günden itibaren toplam kullanıcı sayısı yüzde 300 artan Erkeksepeti.com.tr, kadınların hoşlarına giden erkeği seçerek sepetlerine ekledikleri şık bir butik mantığıyla işliyor. Kalıplaşmış sosyal ağlardaki kadın-erkek rollerini mizahi bir şekilde değiştiren Erkeksepeti.com.tr, erkekleri de ilk adımı atma derdinden kurtarıyor.
Online dünyada kurallar değişiyor, kadınlar gücü eline alıyor
Dünyada internet ve sosyal ağların kullanımı giderek artıyor.
Türkiye de bu değişimi en hızlı yakalayan ülkeler arasında bulunuyor. Yapılan araştırmalar 2015 yılı içerisinde Türkiye’de kullanıcıların gün içinde ortalama 4 buçuk saatini internette, yaklaşık 3 saatini de mobil internette ve sosyal medyada geçirdiğini gösteriyor.
Sosyal ağlar konusunda bir ilki gerçekleştirerek fark yarattıklarının altını çizen Erkeksepeti.com.tr Uluslararası Pazarlama Direktörü Clara Bizien: “Erkeksepeti.com.tr ’den önce kadınların, tanımadığı erkeklerden sürekli olarak mesaj alma sorununa çözüm üretebilen bir site yoktu. Sektördeki diğer örneklere baktığınızda kadın-erkek üye oranları yüzde 30 kadın, yüzde 70 erkek şeklinde seyrediyor.
Erkeksepeti.com.tr hakkındaki detaylara bilgilere www.erkeksepeti.com.tr, facebook.com/Erkeksepeti ve twitter.com/Erkeksepeti adreslerinden ulaşılabiliyor.