01.07.2013 - 00:00 | Son Güncellenme:
İlk oturumda moda bloggerlarından Koray Caner Öztürk, Kerastase marka müdürü Neslihan Üner ve Tick Tock Boom Digital PR & Marketing Agency sahibi Cüneyt Karakaya yer aldı. Koray Caner’in bloggerlığa ilk adımından, Kerastase’in bayanlara saç ve yüz tipi uyumuna, sosyal medyanın moda ile ilişkisine kadar her konunun ele alındığı konferansta katılımcılar merak ettikleri konular hakkında da sorularını paylaştılar. Sosyal medyanın tıpkı başka alanlarda olduğu gibi marka ve moda üzerinde çok önemli bir yere sahip olduğunu belirttiler. Kerastase marka müdürü Neslihan Üner; “Eğer bir markada sosyal medya yoksa, hep bir tarafı eksiktir” diyerek müdürlüğünü yaptığı marka için de aynı şeyin geçerli olduğunu ve yakın zamanda Kerastase markası için “blog” çalışması yapacaklarını açıkladı.
360 Derece Moda 1. İstanbul Moda Kurultayı’nın ikinci oturumunda da Türk modasının duayenlerinden Yıldırım Mayruk ve Barbaros Şansal yer aldı. Moda tarihinden, bugüne kadar hiçbir yerde duymadığımız modanın bilinmeyenlerini anlattılar. Herkesin hayrnlıkla sahip olmak istediği ünlü, lüks markaların aslında bilinenin aksine çok da masum olmadıklarını açıkladı. Bugüne kadar edindikleri deneyimlerden bahseden Yıldırım Mayruk ve Barbaros Şansal Türk kadınının stili üzerine de fikirler beyan ettiler. “Moda, kendiniz olmaktır, farklılıktır, çeşitliliktir” şeklinde açıklamalarda bulunan Barbaros Şansal sevenleriyle de anı ölümsüzleştirmek adına bol bol fotoğraf çektirdi.