26.08.2024 - 19:23 | Son Güncellenme:
SERKAN ARMAN - serkan.arman@milliyet.com.tr / Rekabet demişken, 1774 yılında kurulan ve 10 yıl öncesine kadar hep bir aile şirketi olarak kalmayı başaran Birkenstock’un rahat bir terlikten nasıl moda ikonuna dönüştüğünün ilginç hikâyesini de ilerleyen sayfalarımızda bulacaksınız.
Başka neler mi var?
Okan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Okan, eğitim ve sağlıkta Türkiye’nin çekim merkezi olması için önerilerini sıralarken genç girişimcilere de tecrübelerini aktarıyor.
Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Özden Önaldı yapay zeka, veri, deneyim ve çeviklik olarak 4 ana başlıkta oluşturdukları yol haritasını anlatıyor.
Vestiyer olarak başladığı Dedeman’da şimdi Yönetim Kurulu Başkanı olan Ergün Demiray, hikâyesiyle turizmde gençlerin rol modeli oldu.
Güzellik çiçeği çiğdemi günümüz kullanıcıları ile buluşturan Cosmed CEO’su Deren Öztürk Mataracı, “Stratejimizin arkasında bir dünya markası yaratma tutkumuz yatıyor” diyor.
24 günlük okyanus geçişinin ardından 12 günlük Afrika motosiklet turunu tamamlayan Ali Çiçekli, edindiği tecrübenin liderliğe katkısını paylaşıyor.
Modacı Zeynep Tosun tasarımlarının daha geniş kitlelere ulaşması için attığı adımları anlatıyor.
Yazarlarımız Zeynep Aktaş, Şükrü Andaç, Servet Yıldırım, Çağdaş Ertuna ve Murat Yeşildere ise yine gündemdeki konulara yeni bakış açıları sunuyor.
İyi okumalar...