26.03.2013 - 15:20 | Son Güncellenme:
Emay İnşaat ve Erko Grup işbirliği ile toplamda 500 milyon USD yatırım ile hayata geçirilen Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi kapılarını 29 Mart’ta açıyor.
Brandium Ataşehir hakkında tüm detaylar için tıklayın!
Toplamda 380.000m2’lik inşaat alanı içerisinde; 60.000 m2’ lik kiralanabilir alışveriş merkezi alanı, 4 bloktan oluşan 1.150 konutluk yaşam alanı, içerisinde 1.600 kişi kapasiteli kongre salonunu hizmete sunan 340 odalı 5 yıldızlı ve 255 odalı 4 yıldızlı Silence Otelleri ile çok fonksiyonlu bir proje olan Brandium Ataşehir projesi Ataşehir bölgesinin hızlı gelişimine paralel olarak sosyal yaşam alanlarına duyulan ihtiyacı karşılayacak.
Bünyesinde ulusal ve uluslararası 200’den fazla mağazası ile yüzde yüz doluluk oranını yakalayan Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi dünya mutfaklarından fast-food’a kadar farklı alternatifler sunan restoranları, bowling salonunu da kapsayan gençler için özel eğlence merkezleri, çocuk tiyatrosu ve modern sinema salonları, hipermarket, elektronik ve yapı marketleri ile Ataşehir bölgesinin yeni buluşma noktası oluyor.
H&M Anadolu Yakası’ndaki İlk Mağazasını Brandium’da Açıyor!
Anadolu yakasındaki ilk mağazasını 2.400m2’de Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi’nde hayata geçiren, yenilikçi stillerin öncüsü H&M, moda ve kaliteyi en uygun fiyatla müşterilerine sunduğu mağazasında; kadın, erkek, çocuk koleksiyonlarının yanı sıra iç çamaşırı ve aksesuar ürünleri ile de yer alacak.
Devler Brandium’da Buluşuyor!
Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi sahip olduğu marka karması ve mağaza büyüklükleriyle de dikkatleri çekiyor. Yapı market alanında Koçtaş mağazası (5.567 m2), büyük mağazacılık alanında 2 katlı Boyner mağazası (4.000 m2), elektronik market alanında Teknosa Exxtra (1.912 m2) , hipermarket alanında Macro Center (1.637 m2) ile öne çıkıyor.
Modanın çekim merkezi Brandium‘da Aeropostale, Koton, İpekyol, Twist, Perspective, Atalar, Kiğılı, Damat, Bisse, Northface, Marks&Spencer, Sarar, Paşabahçe, W Collection, Vakko, US Polo, Mavi Jeans, LCWaikiki, Defacto, Mango, Silk&Cashmere, Nike, Adidas, Polo Garage, Jeans Lab gibi birçok marka yer alıyor. Ayakkabıda Hotiç, Timberland, Derimod, Deriden, Flo; kozmetikte Tekin Acar, Sevil, Watson’s, Gratis, Yves Rocher, Atelier Rebul, Kyrolan; aksesuarda So Chic, Accessorize, Bedia’s, Roberto Bravo gibi birçok ünlü markanın yer aldığı Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi’nde restoran ve kafeler arasında Starbucks, NumNum, Burger House, Roberts Cafe, Ramiz Köfte, Edirne Kırkpınar, Kayseri Mutfağı, Burger King ve Çiçek Izgara gibi mekanlar yer alacak.
Ailece Eğlencenin Adresi Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi
Çocuklar için de bir çekim merkezi konumunda olan Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi minik ziyaretçilerinin eğlenceli zamanlar geçirecekleri, eğlenerek öğrenecekleri renkli bir dünyaya ev sahipliği yapıyor. Çocuk tiyatrosu ve bowling salonu ile öne çıkan Dreampark ve Jokerland ile birlikte Armağan Oyuncak, Mothercare, Joker Baby, Gap Kids&Baby, Carter’s, B&G, Jujube markaları dikkatleri çekiyor. Brandium, Dreampark içinde yer alacak çocuk tiyatrosu ile eğitici ve eğlenceli gösterileri, 7 salonlu Cinemaximum sinemaları, bowling oyun alanları, D&R ve Nezih Kitap&Kırtasiye mağazaları ile 7’den 70’e herkes için eğlenceli ve aynı zamanda sosyal bir merkez olacak.
Türkiye’nin En Büyük Dikey Bahçe Uygulaması
İstanbul’a ilkleri yaşatacak olan Brandium Alışveriş Merkezi, bir yeniliğe daha imza atarak 322 m2’lik bir alanı kaplayan Türkiye’nin en büyük dikey bahçesine sahip olacak. Alışveriş Merkezi ziyaretçilerinin metrelerce yükseklikteki bitkilerin arasından geçerken kendilerini doğanın içinde hissetmeleri, binanın sert ve keskin hatlarına aykırı doğal formlarıyla kullanılan bitkilerin etrafa yaymış olduğu temiz havayla tropik bir ortam yaratılması hedeflenen bahçede toplam 13.250 adet bitki kullanıldı. Nephrolepis, Syngonium, Ficus benjamin, Dracaena compacta, Hedera helix, Philodendron, Platycerium, Spathiphyllum,
Tillandsia, Monstera, Guzmania, Asplenium, Adianthum, Aglaonema, Alocasia, Asparagus, Ficus pumila, Fittonia bu bitkilerden bazıları.
Türkiye’nin En İyi Mimari Projesi Ödülü
İstanbul’un yatırım değeri en yüksek projelerinden biri olan Brandium Ataşehir projesi World Consumer Academy tarafından düzenlenen Uluslararası Avrupa Kalite Zirvesi Türkiye’nin En İyi Mimari Projesi seçildi.
Ulaşım
Brandium, daha çok ürün seçeneği ve kaliteli hizmet anlayışıyla ziyaretçilerinin aileleri ile birlikte rahatlıkla gezebilecekleri keyifli bir ortam sunacak. Bağlantı yollarına olan yakınlığı ile her lokasyondan kolay ulaşılabilir bir noktada yer alan ve yakın çevre bölgesinde 2.000.000 kişinin yaşadığı, 2.500 kapasiteli ücretsiz otoparka sahip Brandium’u hafta içi 30.000 kişi haftasonu ise 60.000 kişinin ziyaret etmesi bekleniyor.