20.02.2024 - 07:00 | Son Güncellenme:
Rekabette agresif satış hedefleri yerine ihtiyaç dışı ürünlerin alınmaması, çevre ve sürdürülebilirliğe odaklandıklarını belirten Ömer Düzgün şöyle konuştu:
“Her bir ihtiyaç dışı ürün alımı arz-talep dengesini bozarak fiyatların artmasına neden oluyor. Bizler rekabeti ciroyla, mağaza sayısıyla yapmadık. Biz, haksız rekabetin karşısında durduk. Perakende Yasası’nda var olan eksik ayakların giderilmesiyle küçük işletmeler büyük sermayeli yapılarla rekabet edebilme şansına sahip olacak. Bu topraklarda markalaşan ve yurtdışında da önemli başarılara imza atan markalarımız, private label ürünlerle rekabet edebilme şansına kavuşacak. Düşük gramajlı ürün uygulamasının son bulması, vatandaşımızın aklında oluşturulmaya çalışılan indirimli ürün algısını ortadan kaldıracak ve hatta tüketici mağduriyetini giderecek.”