Tüketicilerin şikayetlerinin sayısı geçen yıl 136 bine yaklaştı
Tüketicilerin şikayetlerinin sayısı geçen yıl 136 bine yaklaştıTicaret Bakanlığı bünyesinde hizmet veren "Alo 175 Tüketici Danışma Hattı"na geçen yıl 135 bin 970 şikayet ulaştırılırken, bunların 40 bin 147'sini ayıplı mal ve hizmetlere yönelik şikayetler oluşturdu.
2.03.2025Ekonomi
Alo 175 Nedir? Alo 175 Tüketici Danışma Hattı Hangi Konularda Destek Verir?
Alo 175 Nedir? Alo 175 Tüketici Danışma Hattı Hangi Konularda Destek Verir?Devlet vatandaş ilişkilerinin daha kolaya indirgenmesi ve vatandaşların bir takım durumlar ile ilgili direkt olarak işlemde bulunması ile şikayet, öneri, talep, bilgi gibi durumlarda kullanılmak üzere ilgili bakanlıkların üç haneli vatandaş dinleme hatları bulunmaktadır. Bu telefon hatları arasında konusuna göre ayrı ayrı numaralar bulunmaktadır. Örneğin; 182 Merkezi Hekim Randevu Sistemi, 170 Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı İletişim Merkezi ya da 175 Tüketici Danışma Hattı. Peki bu hatlar arasında sayılan ve ne için kullanıldığı merak edilen Alo 175 hattı ne için kullanılmaktadır? İşte, Alo 175 hakkında merak edilen hususlar.
6.04.2021Eğitim