Bayram boyunca devam edecek! 'Gizli müşteri' denetimi
Bayram boyunca devam edecek! 'Gizli müşteri' denetimiÇorum Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürü Bünyamin Demir, Kurban Bayramı tatili süresince Çorum'dan hareket eden otobüslerin sürücülerinin, "gizli müşteri" olarak görev yapacak sivil trafik polislerince denetleneceğini söyledi.
17.07.2021Gündem
Güvenli turizm dönemi başladı! Restoran otel, otobüslerde...
Güvenli turizm dönemi başladı! Restoran otel, otobüslerde...“Güvenli Turizm Sertifikası" için Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın yetkilendirdiği firmalar denetime başladı. Oteller, restoranlar ve dünden itibaren de turist otobüsleri 150'ye yakın soru üzerinden corona virüse karşı adım adım denetleniyor. Bakanlığın belirlediği denetleme firmalarında görevli kimyager, gıda mühendisi, biyolog ve hatta veterinerler turizmi daha güvenli hale getirmek için didik didik inceleme yapıyor. Denetimleri yapan firmalardan RoyalCert Türkiye Başkanı Alphan Namlı, “Program 6 ay süreyle çalışacak, her ay denetimler yapılıyor. 2 ayda bir de gizli müşteri denetimi söz konusu. Gizli müşteriler işletmenin haberi olmadan, eğer otelse rezervasyonunu yaptırıyor, 1 gün konaklama yapıp, bakması gereken noktaları bir müşteri gözüyle inceliyor." dedi.
10.06.2020Gündem
Corona virüs sürecinde "Güvenli turizm" dönemi!
Corona virüs sürecinde "Güvenli turizm" dönemi!“Güvenli Turizm Sertifikası" için Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın yetkilendirdiği firmalar denetime başladı. Oteller, restoranlar ve dünden itibaren de turist otobüsleri 150'ye yakın soru üzerinden corona virüse karşı adım adım denetleniyor.  Bakanlığın belirlediği denetleme firmalarında görevli kimyager, gıda mühendisi, biyolog ve hatta veterinerler turizmi daha güvenli hale getirmek için didik didik inceleme yapıyor.  Denetimleri yapan firmalardan RoyalCert Türkiye Başkanı Alphan Namlı, “Program 6 ay süreyle çalışacak, her ay denetimler yapılıyor. 2 ayda bir de gizli müşteri denetimi söz konusu. Gizli müşteriler işletmenin haberi olmadan, eğer otelse rezervasyonunu yaptırıyor, 1 gün konaklama yapıp, bakması gereken noktaları bir müşteri gözüyle inceliyor." dedi.
10.06.2020Gündem
Gizli müşteri ile gerçek müşteri deneyimi ne kadar ölçülebiliyor?
Gizli müşteri ile gerçek müşteri deneyimi ne kadar ölçülebiliyor?Pisano Kurucu Ortağı Özkan Demir, KMD tarafından düzenlenen Perakende Teknolojileri Sempozyumu’nda, McDonald’s Pazarlama Direktörü Bora Tanrıkulu ile yaptıkları sunumunda, müşteri memnuniyeti ölçümü konusundaki farklı tekniklere değindi:
14.10.2016Gündem