11.07.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:
DIŞ HABERLER SERVİSİ
FİYATLAR ‘MİNİK’ DEĞİL
Dolce & Gabbana logosunu taşıyan bebek bezi, “Junior” koleksiyonu için hazırlanan son reklam çekiminde ilk kez gösterildi. Çocuklarıyla mutlu vakit geçiren bir ailenin fotoğrafında pek fazla öne çıkarılmayan logolu bebek bezi, yakın plandan bakınca anlaşılıyor. Modaevinin internet sitesi veya ürün katologlarında henüz piyasada olmadığı için bezle ilgili bir bilgiye rastlanmıyor. Fakat, reklamda görülmesi markalı bebek bezinin çok yakında satışa sunulacağının bir işareti olarak yorumlanıyor. Küçük yaş grupları için bir süredir tasarımlar sunan D&G’nin ürünlerinde de tıpkı yetişkinler için uygulanan fiyat politikasının izlenmesi dikkat çekiyor.
147 LİRAYA ZIBIN
Logolu bir zıbının fiyatı 52 Sterlin’den (147 TL) başlarken, 10 yaş grubuna özel üretilen bir deri ceketin fiyatı 3 bin 484 Sterlin’e (9 bin 800 TL) kadar çıkabiliyor. Yine markaya ait bebek battaniyeleri 99 Sterlin (280 TL) ve biberonla kukla seti ise 62 Sterlin (175 TL) değerinde. Fakat, sürekli değiştirilerek günde birkaç kez çöpe atılan bebek bezlerinin de lüks kategorisine sokulması, bazı sivil toplum çevreleri ve sosyal medya kullanıcıları tarafından tepki gördü. Marka algısı olmayan bebekler için bu tür ürünlerin kullanılması sosyal medyada “görgüsüzlük” olarak nitelendirildi.