04.01.2021 - 16:53 | Son Güncellenme:
KYK personel alımı başvurusu ile ilgili detaylar belli oldu. 500 Yurt Yönetim Personeli alımı için yapılacak başvurular 4 Ocak itibariyle başladı. Başvurular için son gün 20 Ocak 2021. Başvurular internet üzerinden yapılacak. Peki, KYK personel alımı başvurusu için gerekli belgeler neler? İşte KYK personel alımı başvuru detayları.
KYK PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
Başvuru şartlarını taşıyan adaylar başvurularını, 04 Ocak 2021 (10:00) - 20 Ocak 2021 (17:00) tarihlerinde basvuru.gsb.gov.tr adresi üzerinden “Sözleşmeli Yurt Yönetim Personeli Alımı Sınav Başvurusu Formu” nu doldurarak elektronik ortamda yapacaklardır.
Adaylar III- BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER başlığında belirtilen belgelerini başvuru sisteminde belirtilen yerlere .jpeg formatında fotoğraf olarak yükleyeceklerdir.
Adaylar başvurularını tamamladıktan sonra “Başvuruyu Onayla” butonunu kullanarak başvurularını tamamlayacaklardır.
basvuru.gsb.gov.tr adresi üzerinden e-başvuru formunu doldurmayan veya başvurusunu onaylamayan adayların talepleri dikkate alınmayacaktır.
Bu duyuruda belirtilen esaslara uygun olmayan, posta yolu veya şahsen müracaat şeklinde yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
Müracaatların sona ermesinden sonra adayın başvuru bilgilerinde hangi nedenle olursa olsun kesinlikle değişiklik yapılmayacaktır.
Adaylar yalnızca 1 (bir) pozisyon için başvuruda bulunabilecektir.
Başvuru işleminin hatasız, eksiksiz ve duyuruda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından adayın kendisi sorumlu olacaktır.
BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
Biyometrik fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş ve adayın kolaylıkla tanınmasını sağlayabilecek nitelikte olmalıdır),
Mezuniyet durumunu gösterir diploma veya doğrulama kodu bulunan mezuniyet belgesi (Diploma yabancı bir ülkeden alınmışsa YÖK’ten alınmış denklik belgesi).
KYK PERSONEL ALIMI BAŞVURU ALIM DETAYLARI İÇİN TIKLAYINIZ