30.04.2018 - 10:14 | Son Güncellenme:
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı personel alımı başvuru şartları nelerdir?
Açıklanan iş pozisyonlarına göre bazı şartlarda değişiklikler gözlemlenebilsede genel başvuru şartlarının yerine getirilmesi gereklidir. Bunlar;
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı personel alımı başvurusu nasıl yapılır?
Adaylar istedikleri pozisyona, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı internet sitesinde açılacak olan başvuru sayfasından direkt olarak başvurabilirler. Başvuru formunun çıktısı alınarak beraberinde nüfus cüzdanı veya kimlik belgesi fotokopisi, adli sicil kaydı, askerlik durumu belgesi (Türk vatandaşları için), diploma fotokopisi ve özgeçmiş belgeleri ile kişinin şehirde bulunan aile il müdürlüklerine giderek müracaat etmesi gerekmektedir. Yapılacak başvuruya göre daha az veya daha fazla belge istenebilir.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı personel alımı sınavları nasıl yapılır?
Sınava girmeye hak kazanan adaylar için duyurular yine Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı internet sitesi (www.aile.gov.tr) üzerinden yapılmaktadır. Başvurusu kabul edilen adaylar sözlü veya yazılı sınava tabi tutulabilir. Sınava giriş için gerekli olan belgeler duyurulan tarihler arasında şahsen veya posta yoluyla duyurulan adrese teslim edilmelidir. Posta sürecinde oluşacak herhangi bir sorundan dolayı yaşanabilecek gelişmelerden adayın kendisi sorumludur. Sınava giriş için istenen belgeler bunlardır; TC kimlik numarası beyanı, diploma, öğrenim belgesi veya mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı sureti, 4 adet vesikalık fotoğraf, özgeçmiş, KPSS sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da bakanlıkça onaylı sureti, YDS sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da bakanlıkça onaylı sureti. Tüm bu belgelerin tesliminden sonra alınacak olan sınava giriş belgesi ile adayla sınava giriş yapabilir Sınavlar pozisyonlara göre yazılı veya sözlü olarak değişiklik gösterebilir.