EkonomiÜrünler dijital vitrine çıkıyor

Ürünler dijital vitrine çıkıyor

07.11.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

İTÜ ARI Teknokent İş Geliştirme Koordinatörü Arzu Eryılmaz, aldıkları başvurularda ‘perakende teknolojileri’nin dikkat çektiğini söyledi

Ürünler dijital vitrine çıkıyor

Perakende sektörü, daha çok satış, daha çok katma değer, ciro ve kar için, kıyasıya bir teknolojik rekabet içine girdi. Bu nedenle inovasyon atılımlarının da önemi arttı.
Türkiye’nin en önemli ‘girişimci destek sistemlerinden’ biri olan İTÜ Çekirdek, perakende alanında, satış artırıcı ve yaratıcı yeni teknolojileri de Türkiye’ye kazandırıyor. İTÜ Çekirdek’te, bu yıl 1000 başvuru arasından seçilerek, ön kuluçka desteği alan ve final etabı olan BigBang’de, ‘yeni perakende teknolojileri’ dikkat çekiyor.
İTÜ ARI Teknokent İş Geliştirme Koordinatörü Arzu Eryılmaz, İTÜ Çekirdek girişimlerinin ticarileşmeye ve perakende sektörü ile buluşmaya başladığını söyleyerek, “THY, İş Bankası, Ramsey gibi kuruluşlar, İTÜ Çekirdek girişimcilerinin müşterileri arasında yer aldı. National Instruments ve Vestel gibi markalar ise, İTÜ Çekirdek girişimci firmalarının iş ortakları arasında” dedi.

Büyük patlama etabı
İTÜ Çekirdeği bir deneme-yanılma-deneme-başarma platformu olarak modellediklerini kaydeden Eryılmaz, şu bilgileri verdi: “İTÜ Çekirdek’te final yarışmamızı bu yıldan itibaren ‘Teknolojik Girişimler Sahnede’ sloganıyla, Big Bang (Büyük Patlama) olarak adlandırıyoruz. Şu anda 40 ekip, final etabı olan Big Bang’e kalabilmek için mücadele veriyor.”

Haberin Devamı

Tüketiciye özel ürünler sunuyor
Perakendedeki inovatif atılımların bazen yeni kategori yaratan farklı bir ürün, bazen bir pazarlama teknolojisi olarak karşımıza çıktığını belirten Arzu Eryılmaz, “Ayrıca, evin krokisini çıkarıp, uzaktan erişimle talimat alarak, kendi başına temizleyen akıllı süpürgeden, tüketiciyi tanıyarak ‘kişiye özel’ ürünler ve kampanyalar sunan akıllı dijital mağaza vitrinlerine kadar çok sayıda gelişme mevcut” dedi.

Otizm yararına alışveriş şenliği
Tohum Otizm Vakfı Alışveriş Şenliği, 26 Kasım’da Sait Halim Paşa Yalısı’nda düzenlenecek. Geleneksel olarak düzenlenen ve elde edilen 1 milyon 126 bin TL gelirin tamamının Tohum Otizm Vakfı projelerine aktarıldığı alışveriş şenliğinde Berr-In, SINU, AA, Myra Tasarım Atölyesi, Hande Kasapoğlu, Iwona Ludyga, Molton Brown, Misela, Assouline, BeeGoddess ve Sırmaison’un da aralarında olduğu 72 marka stand kuracak. Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı Genel Müdürü Betül Selcen Özer, şenliğe katılan markaların vakfın projelerine katkı sağladıklarını ve kendilerini tanıtma imkânı bulduklarını belirtti.

Haberin Devamı

HABER
Nem setleri

Caudalie kadınlar için nem setleri sunuyor. Setlerde Caudalie’nin tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun Vinosource Nem Serumu ve Vinesource Nemlendirici Sorbet, Makyaj Temizleme Suyu var.

İster sırtta ister omuzda...
Decathlon, ister sırtta, ister omuzda taşınabilen çanta Newfeel Backenger’ı tanıttı. Decathlon’un, bugün Türkiye dahil olmak üzere 20 ülkede 800’den fazla mağazası bulunuyor.

Kozasından çıkan güzellik
Laboratuarlarında geliştirdiği kaş, kirpik serumu ve şampuanlarıyla bilinen EEOSE bu kez cilde el attı. Firma, yeni serisi ile ipeği, 3 aşamalı
bakımla ciltlere taşıdı.

Estetik ve ergonomik
İntema Mutfak, yenilikçi çizgisiyle yaşam alanlarını farklılaştırıyor. İntema Mutfak modelleri; fonksiyonel, estetik ve ergonomik alternatifler sunuyor.

Buz kütleleri
Saat&Saat’in tek yetkili Türkiye distribütörü olduğu Danimarkalı marka Skagen, yeni sezon koleksiyonunda ‘Shadow Ice’ modelini sunuyor. Modelin titanyum kasası Kuzey deniz kıyısında yüzen buz kütlelerinin koyu tonlarını anımsatıyor.

Haberin Devamı

Minnie terlik
Twigy, ünlü fare Minnie Mouse’u özel modellerine taşıdı. Minnie Mouse’lu patik ve terlik modellerini Boyner, Ayakkabı Dünyası, YKM ve Twigy mağazalarında sunuluyor.

Zaman tutucu
Breeders Kupası Dünya Şampiyonası’nın resmi ortağı, resmi zaman tutucusu ve saati olan Longines, 1 Kasım Cumartesi günü, Breeders Kupası Klasik’te Bayern’in zaferinin zaman tutuculuğunu yaptı.