EkonomiTürk mobilya sektörü ‘Heartmade’de buluşacak

Türk mobilya sektörü ‘Heartmade’de buluşacak

13.10.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSFED) öncülüğünde Türk mobilyasını dünya ile buluşturmak için dijital bir bakış açısı geliştirerek, Heartmade Furniture markasıyla dijital bir platform kuruldu. Platform sektörün çekim gücünü 365 gün erişilebilir ve pazarlanabilir nitelikte canlı tutacak.

Türk mobilya sektörü ‘Heartmade’de buluşacak

AYLİN RANA AYDİN - Yapay zeka, etkileşimli harita motoru sayesinde her bir markanın global pazarda erişilebilir bir görünüme taşınacağı platform, interaktif ürün ve katalog havuzu, fuar planlamaları gibi pek çok fonksiyonel özelliği bir arada bulunduracak.

Haberin Devamı

MOSFED Başkanı Ahmet Güleç, Heartmade Furniture ile Türkiye’nin mobilya merkezi olması için dönüşüm hareketi başlattıklarını vurguladı.

4 ayaklı başarı

Türk mobilya sektörünün başarısının dört ana sebebi olduğunu belirten Güleç, “Çok güçlü müteşebbis ruhu, esnek üretim kabiliyeti, yetkin istihdam ve coğrafi avantaj. Bütün bu farklılıklar başarı için altyapı anlamına geliyor. Biz bu farklı yanlarımızı bir araya getirdik. Bugün ise bu başarıyı dünya ölçeğine taşıma motivasyonu ile buradayız. Hayat için kalbimizle ürettiğimiz Türk mobilyasını dünya ile buluşturmak için dijital bir bakış açısı geliştirdik ve bu marka adıyla dijital bir platform kurduk” dedi.

Teşvik edici olacak

Heartmadefurniture.com’un sadece bir web sitesi olmadığının da altını çizen Güleç, şöyle konuştu: “Dünyadaki teknolojik, tasarımsal ve pazarlama konusundaki son gelişmeleri kullanarak geliştirdiğimiz, sektörümüzdeki tüm paydaşlara kendilerini en iyi şekilde anlatma imkânı sunacağımız, kalbimizle ürettiğimiz Türk mobilyasını dünyaya duyurmayı hedeflediğimiz dijital bir platform. Platform üyelerimiz için eğitici, yön gösterici, adil, rekabete teşvik edici olacak.”