30.06.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Trendyol, aralarında Topkapı Sarayı, Göbeklitepe, Troya, Zeugma ve Efes’in de bulunduğu müzelerin online mağazası olan Müzedenal ürünlerini Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturuyor. Şirket bu uygulama kapsamında Pera Müzesi, Atatürk Vakfı, Adatepe Zeytinyağı Müzesi ve Borusan Contemporary bünyesinde hizmet veren Borusan ArtStore ürünlerini de platformda sergiliyor.
Özel tasarım
Trendyol, müzelerin el yapımı eşyalarından özel tasarımlarına kadar geniş ürün yelpazesine platformunda yer veriyor. Müze mağazacılığı dijitalleşirken, müze ziyaretlerinden bağımsız olarak Türkiye’nin dört bir yanındaki milyonlarca kişi ürünlerle buluşabiliyor. Müzelerin, sağladıkları gelirle, kültür, sanat, tarih ve gastronomiye yaptıkları katkının artırılması hedefleniyor.
Müzedenal Yönetim Kurulu Başkanı Ege Bağlıkaya, Trendyol işbirliğine ilişkin olarak, “Anadolu’nun kadim kültürünü ürünlerimiz ile daha fazla kişiye tanıtmayı hedefliyoruz. Bu hedefimizde Trendyol ile birlikte bu mirası daha fazla insana tanıtmak, Anadolu Kültürü için büyük atılım olacak” dedi.
Dijital niteliği öne çıkan içeriklerin herkes için erişilebilir olmasının son derece önemli olduğu söyleyen Borusan Contemporary Müdürü Kumru Eren, “Borusan ArtStore bünyesinde sanatseverlere sunulan yayınların ve Borusan ArtStore’a özel üretilen tasarım ürünlerin de daha geniş bir kitleyle buluşturulmasından memnuniyet duyuyoruz” dedi.