EkonomiTomorrow koleksiyonuyla su kullanımı 20 kat azaldı

Tomorrow koleksiyonuyla su kullanımı 20 kat azaldı

25.11.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

Çevresel ve ekonomik döngüye destek olmak amacıyla Tomorrow koleksiyonuna imza atan Kiğılı, insan sağlığı için en doğru boya ve kumaşları kullanıyor. Sürdürülebilirlik çalışmaları doğrultusunda Sıfır Atık Yönetim Sistemi’ni kullanarak üretim aşamasında çıkan atıkları geri dönüştüren marka, geleneksel Edirne Kırmızısı’nın kök boyasından oluşturduğu koleksiyonuyla da rengi sonraki kuşaklara aktarıyor.

Tomorrow koleksiyonuyla su kullanımı 20 kat azaldı

Çevreyi ve insanı düşünen üretim modeline uzun süredir yatırım yaptıklarını belirten Kiğılı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hilal Suerdem, “Türkiye’nin erkek giyim markası olarak, modaya yön veren tasarımlarımızın yanı sıra sürdürülebilir üretim için geliştirdiğimiz yöntemlerle de tekstil endüstrisine yeni bir bakış kazandırıyoruz. Çevresel ve ekonomik döngüye destek olmak amacıyla Yarın için bugünden mottosuyla oluşturduğumuz Tomorrow koleksiyonumuzda yer alan ürünlerle, hem üretim aşamasında doğaya olumsuz etkiyi en aza indiriyor, hem de insan sağlığı için en doğru boya ve kumaşları kullanarak doğal ve benzersiz bir giyim seçeneği sunuyoruz. Tomorrow koleksiyonunda üretiminde 20 kat daha az su kullanılan kenevir esaslı pantolon ve gömlek yer alıyor. Bunun yanı sıra antibakteriyel gümüş iyon teknolojisi ile ürettiğimiz garnili gömlek, ter tutmuyor ve leke bırakmıyor” dedi.

Haberin Devamı

Edirne Kırmızısı

Sürdürülebilirlik politikasını hayata geçirilen kurumsal sosyal sorumluluk projeleriyle desteklediklerini vurgulayan Suerdem, bu doğrultuda Edirne Kırmızısı’nı eski ihtişamlı günlerine döndürmek için Trakya Üniversite ile iş birliği yaptıklarını söyledi. Suerdem, şöyle konuştu: “Kiğılı marka çatısı altında hazırladığımız Edirne Kırmızısı özel koleksiyonumuz ile modern dünyada kültürel kodlarla örülü renk ve desenler ile tekrar yaşatmanın yanı sıra rengi kent kimliğine katarak kültürel mirasımıza sahip çıkmayı amaçlıyoruz. Erkek giyim sektöründeki uzmanlığımız ile rengin büyüleyici hikayesiyle tarih sahnesindeki yerini bir daha kaybetmemek üzere koleksiyonumuzun ilk parçalarını atkı, kravat, mendil olarak hazırladık.”