22.03.2013 - 09:32 | Son Güncellenme:
Boyner Holding'in 'yaramaz çocuk' olarak konumlandırdığı sıkıştırılmış küçük paketlerden doğan hızlı moda markası T-box, havlu attı. Holding'in son 5 yılının iddialı yatırımlarından biri olan T-box'ın, fast fashion (hızlı moda) macerası kısa sürdü. Markanın Türkiye genelinde açılan 20'ye yakın mağazası sessiz sedasız kapandı.
Hedef 200 mağazaydı Giyim ürünlerinin küçük paketlere sığdırılması ile doğan eğlence odaklı T-box, Boyner'in inovatif gücünün simgesiydi. Para üstlerinin de üzerinde olduğu küçük sıkılaştırılmış paketli ürünlerden oluşan T-Box, birkaç yıl önce boyut değiştirerek büyük mağazacılığa geçiş yapmıştı. Yaramaz çocuk, teknolojik mağazaları ile sadece Türkiye'de değil dünya perakende sektöründe birçok ilke imza atarak H&M, Zara ve Mango gibi dünya markalarına rakip olmuştu.
BOYNER'DEN AÇIKLAMA
T-box, yeni stratejisine uygun olarak farklı satış kanallarında büyümesini sürdürüyor
Bir tişörtü minik bir kutunun içine sıkıştırma fikriyle ortaya çıkan; renkli, dinamik ve eğlenceli bir karaktere sahip T.box, geleneksel tekil mağazalarında hayatına devam etmek yerine, marka DNA'sına da uygun olarak farklı satış kanallarında büyüme kararı almıştır. Bu kararla birlikte T-box markası, hedef kitlesinin taleplerine uygun olarak internette ve büyük mağazalardaki satış noktalarında yer almaktadır.
Perakende gibi talep ve beğenilerin hızla geliştiği, beklentilerin sürekli farklılaştığı dinamik bir sektörde tüketicinin nabzını düzenli tutan markalar rekabette çok ciddi farklar yaratmaktadır. T.box markası da kimliğine uygun olarak internet ve büyük mağaza kanallarında hızla değişen müşteri taleplerine cevap vermekte ve bu kanallardaki dinamik rekabet ortamında farklılığını sürdürmektedir.
T.box markalı kadın, erkek ürünleri ve aksesuarlar, Boyner Mağazaları, YKM Mağazaları, boyner.com.tr ve morhipo.com'da hedef kitlesiyle buluşmaya devam etmektedir.