14.09.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Yapılan açıklamaya göre söz konusu iş birliği seyahat acentelerine yüksek maliyetli yazılımlarla uzun kurulum süreçlerine girmeden WhatsApp, Facebook, Instagram, Webchat, Telegram, Google Business gibi ve benzeri kanallar üzerinden müşterileriyle iletişim kurabilme ve satış olanaklarını optimize etme olanağı sağlayacak.
TÜRSAB Başkan Yardımcısı Hasan Eker, seyahat acentelerini satışlarını artırmaları ve iş yapışlarını kolaylaştırmalarına olanak tanıyan hizmetlerin yanında onları geleceğe hazırlayan vizyoner projelerle de desteklediklerine işaret ederek, WhatsGO ile gerçekleştirdikleri iş birliğinin de hem maliyetleri azaltacak hem de satışı artıracak bir proje olduğunu söyledi.
Eker tüketiciler arasında sosyal medya kullanımının yaygınlaşmasının, şirketlerin de tanıtımdan satış pazarlamaya ve yeni ürün lansmanlarına kadar her alanda sosyal medyayı kullanmalarını beraberinde getirdiğini söyledi. WhatsGO CEO’su Ercan Balcı ise turizm sektörünün dijitalleşme sürecinde seyahat acentelerinin öncü olduklarına vurgu yaparak, “Dijital süreçler bugüne kadar daha çok seyahat öncesi ile sınırlı kaldı. Seyahat anı ve sonrasında da dijital iletişim son derece önemli” diye konuştu.