EkonomiPalmer’s ve New York Fries artık İstanbullu

Palmer’s ve New York Fries artık İstanbullu

06.09.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:

Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Sevilay Günlüler, Avusturya’nın ikon iç giyim markası olan Palmer’s ile New York Fries’ın (NYF) ilk şubelerini Brandium’da açtıklarını söyledi

Palmer’s ve New York Fries artık İstanbullu

Brandium’un sadece bir alışveriş merkezi olmadığını, kendi içinde bir sinerjiye sahip olan bir yaşam kompleksi olduğunu söyleyen Brandium Yaşam ve Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Sevilay Kaya Günlüler, “H&M, Anadolu Yakası’ndaki ilk mağazasını Brandium’da açtı. Bunu yanı sıra Koçtaş, Boyner, Teknosa Exxtra ve Macro Center gibi devler daha fazla ürün seçeneği ile Brandium çatısı altında yer alıyor. Sinema, bowling ve bilardo salonları, Dreampark gençlik eğlence merkezi, Jokerland çocuk oyun alanı, Nezih, D&R ve 250 kişilik çocuk tiyatrosu ile aynı zamanda bir eğlence ve kültür merkeziyiz” dedi.

Dev markalar
Günlüler, “100 yıllık geçmişe sahip, Avrupa’nın en önemli tekstil gruplarından biri olan ve 15 ülkede hizmet veren Avusturya’nın ikon iç giyim markası olan Palmer’s ve New York Fries (NYF) markaları Türkiye’deki ilk şubelerini Brandium’da açtı. Ayrıca, Macro Center Anadolu yakasında alışveriş merkezi olarak ilk kez Brandium’da açıldı. Anadolu yakasında ilk kez şube açan diğer markalarımız; Carter’s Oshkosh B’gosh, Giovane Gentile, Perspective, Shakespeare in Love, BRN Yatak ve Glocal” diye konuştu.
Dev markaları Brandium’da buluşturduklarını dile getiren Günlüler, “Bunlar arasında yapı market alanında Koçtaş mağazası, büyük mağazacılık alanında iki katlı Boyner mağazası, elektronik market alanında Teknosa Exxtra, hipermarket alanında Macro Center, modanın temsilcisi H&M, Cinemaximum ve Dreampark bulunuyor” dedi.

Haberin Devamı

‘3.5 milyon kişiyi ağırladık’
Açıldıkları günden bugüne yaklaşık 3.5 milyon kişiyi ağırladıklarını belirten Sevilay Kaya Günlüler, “Yıl sonuna kadar toplamda 7 milyon kişiye ulaşacağımızı düşünüyoruz. Şu anda toplam ziyaretçi sayımızın yüzde 15’ini yurtdışı, yüzde 85’ini yurtiçi ziyaretçilerimiz oluşturuyor. Aylık kapı girişimiz ise 700 bin” diye konuştu.

‘Dikey bahçemizde 15 bin bitki var’
Brandium’un, 322 metrekarelik bir alanı kaplayan Türkiye’nin en büyük dikey bahçesine sahip olduğunu belirten Sevilay Kaya Günlüler, şöyle devam etti: “Bitkilerin etrafa yaymış olduğu temiz havayla tropik bir ortam sunduğumuz bahçede toplam 15 bin adet bitki mevcut.”

OKULA DÖNÜŞ
KOLEJ HAVASI

Yazı geride bıraktığımız bugünlerde, Collezione sonbaharı kolej trendiyle karşılıyor. Koleksiyonda safran ve lacivert uyumunun yanı sıra saks mavisinin canlı etkisi hissediliyor. Ekose gömlekler jean pantolonlarla kombinlenirken diz altı eteklerle giyilen baskılı tişörtler kolej havasına farklı bir yorum getiriyor.

Haberin Devamı

KIRTASİYE ZAMANI
Migros Grubu 2013-2014 Eğitim ve Öğretim Dönemi öncesinde öğrencilerin her türlü okul ihtiyacını karşılayacak tüm kırtasiye ürünleri için hazırlıklarını tamamladı. Migros, tüm kalite kontrol süreçlerinden geçerek tüketici ile buluşturulan kırtasiye malzemelerini raflarına taşıdı.

İNDİRİM AVANTAJI
Evgör Mobilya, okula dönüşü cazip hale getirmeyi amaçlayan bir kampanya başlattı. Eylül ayı boyunca geçerli olacak kampanya ile tüm çocuk ve genç odalarında yüzde 15 indirim avantajı sunuluyor. Buna ek olarak şirket ortopedik yatak da hediye ediyor.

ŞİRİN ÖĞRENCİ
Kiralama ve Yönetimi KDM Avm Kiralama Yönetim Danışmanlığı’nın yaptığı Karadeniz Bölgesi’nin outlet’i Samsun Lovelet hazırladığı hediyelerle öğrencilerin okul heyecanına ortak oluyor. 11 Eylül’de başlayacak kampanyada yapılacak alışverişlerde Şirinler kalem kutusu hediye edilecek.

OKUL KOLEKSİYONU
Kişisel bakım ve kozmetikte faaliyet gösteren perakende mağazalar zinciri Gratis, her yaştan öğrencinin okul ihtiyacını karşılamayı amaçlıyor. Gratis, hem kız hem de erkek öğrenciler için kalem, kalemtıraş, silgi, defter kabı, okul çantası, gibi ürünlerden oluşan okul koleksiyonu hazırladı.

Haberin Devamı

e-perakende
Geziyor, seçiyor, getiriyor

Ev dekorasyonundan sanata, kişiye özel ürünlerden çocuk ürünlerine kadar geniş bir yelpazede ürün sunan Bonvagon.com, ‘Gezer, Seçer, Getirir’ sloganıyla Demet Candemir ve Deniz Ertaner tarafından hayata geçirildi.
Bonvagon olarak Türkiye’de olmayan ürün gruplarına yer vermeye özen gösterdiklerini belirten Candemir ve Ertaner, Yastıklar, posterler, kol düğmeleri özel ürünlerimizden bazıları. Yurtdışı bağlantılarımız sayesinde, bundan sonra da yeni ve farklı ürünleri üyelerimizle buluşturmaya devam edeceğiz” diyor.