EkonomiOlmuksa yoluna yeni adıyla devam edecek

Olmuksa yoluna yeni adıyla devam edecek

27.03.2013 - 12:35 | Son Güncellenme:

.

Olmuksa yoluna yeni adıyla devam edecek

22 Mart tarihinde Olmuksa hissedarlarının katıldığı Olmuksa olağan genel kurul toplantısı sonrasında, Yönetim Kurulu Başkanı Jon Ernst, şirketin faaliyetlerini Olmuksan International Paper adıyla sürdüreceğini açıkladı.

International Paper yetkilisi ve şirketin Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’daki ambalaj operasyonlarını yöneten Jon Ernst, “Olmuksan International Paper, Türkiye ambalaj sektörünün lideri Olmuksa'nın onurlu ve başarılı mirası ile dünya çapında ambalaj sektörünün bir numarası International Paper'ın global uzmanlığı ve deneyiminin kuvvetli birleşimini temsil ediyor” dedi. International Paper, Ocak ayında, Olmuksa’da yatırım ortağı olan Sabancı Holding’in hisselerinin satın alımını yaklaşık 101.2MM TRL ($56MM US)’ye tamamlayarak, yüzde 87,5 ile Olmuksa’nın çoğunluk hisselerine sahip olmuştu.

Olmuksan International Paper’ın tüm müşterilerine üstün kalitede ürün ve hizmet sunmaya devam edeceğini ve tüm paydaşlarına verdiği sözlerin arkasında duracağını vurgulayan Ernst, “International Paper için Türkiye ve oluklu ambalaj sektörü öncelikli konulardır. Bu satın alma, Türkiye ambalaj sektöründe bulunan varlığımızı daha da güçlendirecek ve müşterilerimizle beraber, stratejik açıdan önemli bir coğrafyada heyecan verici bir büyüme fırsatı sağlayacaktır” şeklinde konuştu.

Olmuksan International Paper ismiyle birlikte değişen yeni görsel kimliği de hissedarlara sunan Jon Ernst, “Yeni şirket logomuz, International Paper’ın sahipliğini güçlendirirken, Türkiye oluklu mukavva ambalaj sektörünün anahtar oyuncularından biri olarak, 44 yıllık gururlu ve başarılı geçmişimizi de onurlandırmaktadır. Ayrıca, dinamik şirket görüntümüzle birlikte, yenilikçiliğimizi ve yaratıcılığımızı da vurgulamaktadır” dedi. Logoda bulunan benzersiz “m” sembolü, Olmuksan International Paper’ın temel işi ve uzmanlık alanı olan oluklu mukavva ambalajı sembolize ederken, yeşil renk de şirketin sürdürülebilirlik taahhüdünü simgelemektedir.