06.08.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
“Son iki dönem temmuz ayları kıyaslandığında mobil ödemelerde yüzde 153, kartlı ödemelerde ise yüzde 22 büyüme gerçekleşti. PaybyMe’nin üye işyerlerine DCB ve/veya tekrarlı ödeme alma çözümlerini sunduğu en büyük kategori oyun kategorisiyken, bunu sosyal mecra ve dijital içerik kategorileri takip ediyor. Kategori detayında ikinci çeyrek büyümeleri ise şöyle: Oyun yüzde 159, sosyal mecralar yüzde 178, dijital içerik yüzde 13.”
PaybyMe Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kaan Meşeci şunları söyledi:
“Çözümlerimiz ile B2B olarak başta Türkiye, Rusya, Avrupa, Orta Doğu, Kuzey Afrika, CIS ülkeleri ve gelişen tüm pazarlarda onlarca ülkede hizmet veriyoruz. Tek sözleşmeyle müşterilerimizi global şirketlere çeviriyor, ülkemizin ihracat hacmine katkıda bulunuyoruz. Müşterilerimiz için bulundukları sektör koşullarına uygun ve/veya sadece onlara özel çözüm sunuyoruz.”