15.05.1998 - 00:00 | Son Güncellenme:
1980 yılından bu yana Türkiye'de doğrudan pazarlama hizmeti veren Milpa, ISO 9002 sertifikası aldı. Milpa'nın, Alman Sertifikasyon kuruluşu DQS tarafından yapılan denetimler sonucunda ISO 9002 kalite belgesini almaya hak kazanması nedeniyle dün Milpa'nın Merter'deki merkezinde bir tören düzenlendi. Törene Doğan Holding Yönetim Kurulu üyesi Sema Doğan, Doğan Holding Ticari Grup Başkanı Bora Gemalmazoğlu, Milliyet Gazetesi Murahhas üyesi Doğan Heper ve İcra Kurulu üyesi Dinç Üner katıldı.
Törende konuşan DQS Türkiye temsilcisi Namık Sezgin, Milpa'nın Türkiye'de ISO 9002 sertifikası alan ilk pazarlama firması olduğunu belirterek "Bu belgeyle Milpa'nın yıllardır sunduğu hizmetin kalitesinin daha da artacağına inanıyoruz" dedi.
Milpa Genel Müdürü Selahattin Seslioğlu ise Milpa'nın, Doğan Holding bünyesinde 18 yıldır gerçekleştirdiği kampanya organizasyonlarıyla tam 100 bin aileyi otomobil, gayrimenkul ve elektronik ev eşyası sahibi yaparak benzeri yöntemlerle pazarlama yapan diğer firmalara önder olduğunu söyledi.
Seslioğlu, ISO 9002 Kalite Sertifikası'nı kazanmalarının, temel ilkeleri olan üstün kalite anlayışı ve koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışını pekiştirdiğini ifade etti.
Genel Müdür Seslioğlu, bu yılki satış hedeflerinin 12 bin adet otomobil olmak üzere toplam 15 bin adet ürün olduğunu söyledi.