07.12.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
İsteGelsin CEO’su Dehşan Ertürk, “İndirim modelinde satışa sunulan her üründe o ürüne özel turuncu ve yeşil olmak üzere iki farklı sepet indirimi görüntüleniyor. Örneğin bir toz deterjanın normal fiyatı 80 TL, ancak turuncu sepette 250 TL ve üzeri bir alışveriş yapması durumunda fiyatı 66 TL’ye düşüyor. Eğer yeşil sepette 500 TL ve üzeri bir alışveriş yapar ise bu rakam 60 TL’ye kadar gerileyebiliyor. Müşteriler, sepetlerine eklemek istedikleri ürünleri ne kadar indirimle alabildiklerini görebiliyorlar” dedi. Ertürk, satışları iki kat artırmayı hedeflediklerini belirterek, İsteGelsin müşterilerinin yüzde 53’ünün kadın, yüzde 47’sinin erkeklerden oluştuğunu sistemde 5 binden fazla ürün olduğunu aktardı.
İstegelsin müşterilerinin alışveriş alışkanlıklarına bakıldığında verilen siparişlerin yarısını “taze” kategoriler oluşturuyor. En çok sipariş alınan ürün kategorilerinde ilk üçte sebze, meyve ve çikolata yer alıyor. Bu durum İstanbul ve Ankara başta olmak üzere tüm şehirlerde benzerlik gösterirken İzmir’de meyve yerine makarna ilk üçte.