09.06.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
İnci Deri Yönetim Kurulu Başkanı Ali Murat Kızıltaş, yaklaşık 100 farklı tedarikçiden oluşan bir üretim ağı yönettiklerini belirterek, 2016 yılını 2 milyon lira ihracatla kapattıklarını, 2017’de ihracatta yüzde 100 büyüme hedeflediklerini vurguladı.
Çok kanallı büyüyor
Türkiye’nin 100 yıllık ilk moda perakende markası İnci Deri, çok kanallı stratejisiyle de hedef büyüttü. Geçtiğimiz yıl itibariyle hız kazanan çok kanallı yaklaşımını pazarlama ve satış stratejisine entegre eden marka, 2016 yılının başından bu yana e-ticaret yatırımlarına ağırlık veriyor. Kızıltaş, İnci Deri olarak 2016 yılının başından beri e-ticaret yatırımlarına ağırlık verdiklerini belirterek, “İncideri.com 2016’yı yüzde 100 büyüme ile kapattı. Yaptığımız yatırımlarla bu rakam daha da yükselecek. İnternet mağazamızın toplam cirodaki payını da yüzde 2’den yüzde 5.5’e çıkartmayı hedefliyoruz. Ayrıca, önümüzdeki dönemde aktif hale gelecek mobil aplikasyonumuzun satışlarımıza yüzde 20 oranında etki edeceğini öngörüyoruz” dedi.
Kızıltaş, 100. yıla özel olarak yapılan çalışmalarla ilgili de bilgiler vererek, “100. yılımıza özel olarak iki özel çalışmaya imza attık. ‘İnci Atölye’ ve ‘100 Koleksiyonu’. Gamze Saraçoğlu Kreatif Direktörlüğü’nde hazırlanan koleksiyonlarda, 100 yıllık deneyim ve uzmanlığı özgün tasarımlarla bir araya getirdik. ‘İnci Atölye’, hayalinizdeki ayakkabıyı en küçük ayrıntısına kadar tasarlamayı mümkün kılarken, ‘100 Koleksiyonu’nda ise İnci’nin klasikleşen ikonik modellerini günümüzün trendlerine göre yeniden yorumladık” dedi.