EkonomiFinansbank'tan internet bankacılığı

Finansbank'tan internet bankacılığı

17.05.2000 - 00:00 | Son Güncellenme:

İnternet ve telefon bankacılığı hizmetleri vermeye başlayan Finansbank, müşterilerle finans uzmanlarını chat ortamında buluşturuyor

Finansbanktan internet bankacılığı



Finansbank Genel Müdürü Onur Umut, internet ve telefon bankacılığı alanında altyapılarını tamamladıklarını ve hizmet vermeye başladıklarını söyledi.
Umut, Finansbank'ın "Bİlgi - İşlem Merkezi" adı altında geliştirdiği "İnternet Bankacılığı" ve "Telefon Bankacılığı" projelerinin tanıtıldığı toplantıda, Finansbank grubunun teknoloji yatırımlarının hızla sürdüğünü ve ilklere imza atmaya devam edeceklerini vurguladı. Umut, Ümraniye'de tamamlanan 15 bin 800 metrekare alan üzerine kurulu yeni binalarının operasyon ve bilgi işlem merkezi olacağını kaydetti.
İnternet bankacılığı hizmetlerini www.finansbank.com.tr adresinden verdiklerini belirten Umut, telefon bankacılığı için ise numaralarının 444 0 900 olduğunu kaydetti. Her iki kanaldan da müşterilerin tüm bankacılık işlemlerini yapabileceklerini ifade eden Umut, aynı zamanda bu iki hizmeti birleştirdiklerini de bildirdi.
İlk üç ayda, geçen yılın ilk çeyreğine göre karlarını yüzde 62 artırarak, 22.8 trilyon lira net kar elde ettiklerini hatırlatan Umut, "Bu enflasyonun düştüğü, Hazine bonosu kazançlarının azalmaya başladığı bir dönemde iyi bir kar. Ayrıca bizim düşük enflasyon ortamına hazır olduğumuzu da gösteriyor" şeklinde konuştu. Karlılığı artırmak için komisyon ücretlerini artırma ve maliyetleri düşürme yoluna gideceklerini anlatan Umut, "Bu yıl dolar bazında yüzde 0 - 10 arası bir kar artışı hedefliyoruz" dedi.
Türkiye'de son dönemde bireysel kredilerde artış olduğuna işaret eden Umut, önümüzdeki yıllarda Güney Amerika ülkelrindeki kadar olmasa da batık kredilerde bir artış olabileceğini ifade etti.

Chat'le işlem yapılacak

Finansbank Genel Müdürü Yardımcısı Bülent Özer de yeni hizmetlere ilişkin şu bilgileri verdi: "İnternet bankacılığından yararlanmak üzere sitemize giren kişi, sormak istediği soruları, yine bu site üzerinden chat yaparak bilgi işlem merkezimizdeki uzmanımıza yöneltebilir. Araştırmalara göre internet bankacılığında, müşterilerin en rahatsız olduğu konu bir sorusu olduğunda soracağı kimse bulunmaması. Biz internet ve telefon bankacılığını birleştirerek bu sorunu ortadan kaldırdık. Call Center'da 7 gün 24 saat hizmet veren uzmanlarımız, müşterilerimizin sorularını gerek chat, gerekse telefon yoluyla yanıtlıyorlar."
Bu hizmeti özellikle evinden internet bankacılığı yapan ve evinde tek telefon hattı bulunan müşteriler için tasarladıklarını belirten Özer, "Bir yılda tamamlanan bu yatırımın toplam maliyeti 3 milyon dolar oldu. Telefon bankacılığına 120 hat ile başladık, yıl sonunda 240 hata ulaşmayı hedefliyoruz. Call Center'ımızda ise 60 uzman görev yapıyor. Aynı anda 90 müşteri bu sisteme bağlanabiliyor" dedi.

KEŞFETYENİ
Ünlü oyuncu dolandırıcıların yeni kurbanı oldu!
Ünlü oyuncu dolandırıcıların yeni kurbanı oldu!

Cadde | 26.04.2025 - 07:47

Oyuncu Devrim Özkan, adını kullanıp dolandırıcılık yapanlara karşı hukuki süreç başlattığını duyurdu.

Yazarlar