EkonomiBir yıl daha beraber yürüyecekler

Bir yıl daha beraber yürüyecekler

27.02.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:

Erkek giyim markası Ramsey, marşı You’ll Never Walk Alone ‘Asla Yalnız Yürümeyeceksin’ olan ünlü futbol kulübü Liverpool FC ile işbirliğini bir yıl daha uzatma kararı aldı

Bir yıl daha  beraber   yürüyecekler

Üç yıl önce İngiltere Premier Ligi’nin efsanevi takımlarından Liverpool FC’nin resmi giyim sponsorluğunu üstlenen Ramsey, anlaşmasını bir yıl daha uzattı. Dün Beşiktaş-Liverpool maçı öncesi gazetecilerle bir araya gelen Ramsey İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan, Ramsey’in 2014’te yüzde 26 büyüdüğünü söyleyerek, Ramsey ürünlerinin 26 ülkede 155 noktadan dünya tüketicisine ulaştığını açıkladı. Hüseyin Doğan, Liverpool işbirliği ile ilgili olarak “Kalitemiz, inovasyon ve tasarım gücümüzle Premier Lig’in değişmez oyuncusu olduk. Bize bu işbirliğinin kapısını rahatlık ve hafifliği şıklıkla buluşturan Zero Weight teknolojisi açtı. Bu teknolojiyle açılan kapıdan içeri girdik ve şimdi de Zero Weight’ten sonra tasarımla inovasyon gücümüzü buluşturan Shirt Jacket ve Zero Gravity’yi tüketiciye sunmaya hazırlanıyoruz“ dedi.

Mükemmel eşleşme
Hüseyin Doğan, Liverpool FC Uluslararası Ortaklıklar ve İş Geliştirme Direktörü Jonathan Kane’in katılımıyla gerçekleşen toplantıda, şunları söyledi: “Liverpool ile işbirliğimiz iki tarafı da yukarı çeken, iki tarafa da değer katan dolayısıyla endüstriyel olarak iki tarafı da memnun eden ‘mükemmel bir eşleşme’ oldu. 2014 yılında da hedeflediğimiz büyüme oranlarına ulaştık. Bu pozitif ivme nedeniyle karşılıklı istekle, bu ilişkiyi bir yıl daha uzatmayı ve dördüncü yılına giren bu işbirliğinin pozitif sonuçlarından bir yıl daha yoğun olarak yararlanmayı kararlaştırdık” dedi.
Liverpool FC sponsorluğunun başladığı 2012 yılından 2014 sonuna kadar yurtdışı operasyonlarını yüzde 31 büyüttüklerini açıklayan Doğan, son üç yılda Irak, Kırgızistan, Özbekistan, Mısır, Suudi Arabistan gibi yeni pazarlarda mağaza açtıklarını ifade etti. Doğan, şöyle devam etti: “2015 yılında ilk çeyrekte İran’da da yeni bir mağaza açacağız. Ayrıca Birleşik Arap Emirlikleri, Katar ve Bahreyn ile de yoğun görüşmelerimiz devam ediyor. Bu yıl Ramsey olarak 10 mağaza açmayı planlıyoruz. Bunlardan 5’i yurtdışında olacak.”

‘Takımlar ne zaman gelecek?’
Liverpool FC Uluslararası Ortaklıklar ve İş Geliştirme Direktörü Jonathan Kane ise toplantıda yaptığı konuşmada, “Ramsey, bundan dört yıl önce futbolcularımız tarafından çok tanınmıyordu. İşbirliğimizin ardından markayı yakından tanıdılar ve çok beğendiler. Öyle ki, ‘yeni takımlarımız ne zaman gelecek’ diye soruyorlar” dedi.

Haberin Devamı

----------------

“Watsons her yıl 100 yeni mağaza açacak”

Türkiye’de 10 yılı geride bırakan ve 48 şehirde 162 mağazası ile hizmet veren Watsons’ın Türkiye Genel Müdürü Ahmet Yanıkoğlu, önümüzdeki 5 yılda her yıl 100 yeni mağaza açmayı hedeflediklerini söyledi.
Watsons mağazalarını her ay yaklaşık 1.5 milyon kişinin ziyaret ettiğini kaydeden Yanıkoğlu, “Bu sayıya her ay ortalama 10 bin yeni ziyaretçi ekleniyor. Mağazalarımız, dağıtım merkezimiz ve merkez ofisimizde bugün itibariyle 1500’e yakın çalışanımız var” dedi.
Mağaza sayılarının büyümesine paralel olarak çalışan sayılarının da arttığını ifade eden Yanıkoğlu, “Önümüzdeki dönemde bir yandan altyapı yatırımlarımıza devam ederken, diğer taraftan yeni mağaza açma hızımızı artırarak hem yeni tüketicilere ulaşmayı, hem de ulusal perakendeci konumumuzu pekiştirmeyi hedefliyoruz. Bölgesel üretim merkezi olma planımız var ve ıslak mendil üretime en yakın olduğumuz ürün” diye konuştu.

Türkiye ilk sırada
Nielsen 2014 verilerine göre yaklaşık yüzde 38 kozmetik pazar payı ve kişisel bakım ürünlerindeki yaklaşık yüzde 21 pazar payı ile kozmetik ve kişisel bakım perakende kategorisinde satışlar itibarıyla lider olduklarını belirten Yanıkoğlu, “A.S. Watson Group bünyesindeki Watsons, bugün 12 ülkede 4 bin 600’den fazla mağazasıyla hizmet veriyor. Türkiye, bu 12 pazar içinde büyüme hızıyla ilk sırada” dedi.

Haberin Devamı

150 bin kişi oy kullandı

Watsons’ın 15 yıldır 10 ülkede düzenlediği, yılın en iyi güzellik ve kişisel bakım ürünlerinin seçildiği “Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri”ni bu yıl ilk kez Türkiye’de gerçekleştirdiklerini söyleyen Ahmet Yanıkoğlu, oylamaların watsons.com.tr üzerinden devam ettiğini söyledi. Şubat başında başlayan oylamada 150 bini aşkın oy kullandığını belirten Yanıkoğlu, “Ödüllerle ilgili oylamaya gösterilen ilgiden mutluluk duyuyoruz dedi.