EkonomiBES’teki katılımcı sayısı 4 milyona yaklaştı

BES’teki katılımcı sayısı 4 milyona yaklaştı

15.11.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:

MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, ocak ayından bu yana bireysel emeklilik sistemine giren yeni katılımcı sayısının 2012 yılının ilk 10 ayına kıyasla 2.5 kat büyüyerek 4 milyona yaklaştığını söyledi

BES’teki katılımcı sayısı 4 milyona yaklaştı

MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, Emeklilik Gözetim Merkezi (EGM) Yönetim Kurulu Başkanı oldu. Bir yıl süreyle bu görevi yürütecek olan Deniz Yurtseven konuyla ilgili olarak, “2013 başında yürürlüğe giren yeni düzenlemelerle önemli bir ivme yakalayan bireysel emeklilik sektörü, istikrarlı büyümesini sürdürecek” dedi. Başkanlık görevini bir yıl boyunca sürdürecek olan Deniz Yurtseven, Bireysel Emeklilik Sistemi’nin (BES) Türkiye’deki potansiyeliyle gelecek yıllar için umut verdiğinin altını çizdi.

‘Sektör olarak büyüyoruz’
EGM Yönetim Kurulu’ndaki Başkanlık göreviyle ilgili açıklama yapan Deniz Yurtseven şunları söyledi: “2013 yılının ilk ayında yürürlüğe giren yüzde 25 devlet katkısıyla birlikte bireysel emeklilik pazarı hızlı bir şekilde büyümeye başladı. 2013 yılı ocak ayından bu yana sisteme giren yeni katılımcı sayısı 2012 yılı ilk 10 ayına kıyasla yaklaşık 2.5 kat daha fazla büyüyerek toplamda 4 milyona yaklaştı. Sektör olarak buna benzer bir performansı fon büyüklüğünde de yakaladık. 2012 yıl sonu itibarıyla 20 milyar lira olan fon büyüklüğü 2013 ekim ayı sonunda 25 milyar lirayı aştı. Bireysel emeklilik sektörüne hız getiren bu büyümenin önümüzdeki yıllarda da devam etmesini bekliyorum.”

Yurtseven kimdir?
Deniz Yurtseven, 2000 yılında Axa Oyak Sigorta’da Kurumsal Satış Müdürlüğü, 2002 yılında da Oyak Emeklilik Satış ve Pazarlama yöneticiliği görevlerini yürüttü. Yurtseven, 2004 yılında DenizBank Banka Sigortacılığı Grup Müdürlüğü görevine atandı. 2007 yılı Mart ayında DenizEmeklilik ve Hayat Genel Müdürlüğü ve Yönetim Kurulu Üyeliği görevine atanan Yurtseven, DenizEmeklilik ve American Life’ın, MetLife Emeklilik ve Hayat çatısı altında birleşmesinin ardından aynı görevleri yürütmeye devam ediyor.

Haberin Devamı

Trafik sigortasıyla kasko tek poliçede buluştu
Liberty Sigorta, reklam kampanyalarına bir yenisini daha ekledi. “TrafiKasko ile tek poliçede tam güvence” fikriyle araç sigortalarının maddi ve manevi zararı en aza indirmesinin öneminin ön plana çıkarıldığı ve kasım ayında yaygın mecra kullanımı ile yayına giren reklam kampanyası, “Son Model Kasko: TrafiKasko” sloganıyla yola çıktı. Trafikte sigortalı olmanın önemine vurgu yapan reklam kampanyası, Liberty Sigorta’nın yenilikçi ürünlerinden trafik sigortası ve kaskoyu bünyesinde barındıran TrafiKasko’yu tüketiciyle buluşturuyor.
Liberty Sigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, yeni reklam kampanyalarıyla TrafiKasko hakkında tüketicileri hem bilgilendirmeyi hedeflediklerini hem de sigortalı olmaya davet ettiklerini söyledi. Yergin, yeni kampanyaları ile ilgili şöyle konuştu: “Müşterilerimize güvenli hayatlar sunarken onların hayatlarını da kolaylaştırmayı hedefliyoruz. TrafiKasko ürünümüz de bunun önemli bir göstergesi. Trafik ve kasko poliçesini tek poliçede birleştiren TrafiKasko ürünümüz tek poliçede tam güvence sunarken, tüketicilere hem fiyat avantajı sağlıyor, hem 12 taksitte ödeme imkânı sunuyor, hem de poliçe takip işlemlerini kolaylaştırıyor.”

Haberin Devamı

‘KOMBİNE ÜRÜN İHTİYACI ARTACAK’
Pek çok Avrupa ülkesinde ve Amerika’da uzun yıllardır trafik ve kasko sigortasının iç içe geçmiş olarak paketler halinde bir arada sunulduğunu vurgulayan Yergin, “Trafik sigorta limitlerinin artmasıyla Türkiye’de de bu sisteme doğru bir gidişat olacağını öngörüyoruz. Trafik sigortasının maddi limitleri, ortalama araç değerine yaklaşmaya başladığında, tüketicinin kaskoya duyduğu ihtiyaç nispeten azalmaya başlayacak ve büyük ölçüde kasko ve trafik teminatlarının iç içe geçtiği kombine ürünlere duyulan ihtiyaç artacak. Tüketici davranışlarının değişmesiyle, Avrupa ülkelerinde olduğu gibi kombine ürün ihtiyaçları daha da fazla hissedilecek. Yurtdışındaki bu gelişmelere paralel olarak yarattığımız ve sektörde ilk olma özelliğini taşıyan TrafiKasko ürünümüz araç sahibi bir tüketicinin ihtiyacı olabilecek tüm teminatları bir arada sunuyor. Bu uygulamanın Türkiye’deki öncüsü olmak ise bize ayrı bir gurur veriyor” dedi.

Haberin Devamı

Mapfre Genel’in AA notu teyit edildi
Uluslararası Kredi Derecelendirme Kuruluşu Fitch Ratings, Mapfre Genel Sigorta’nın Ulusal Finansal Güçlülük Notunu AA (Tur) olarak teyit etti ve görünümünü durağanda tutmayı sürdürdü. Fitch Ratings’in bu not teyidi, Mapfre Genel Sigorta, Mapfre Holding’in (Mapfre SA) önemli bir iştiraki olması, oldukça rekabetçi olan Türk sigorta piyasası içerisindeki güçlü duruşu, ihtiyatlı yatırım politikası ve güçlü underwriting performansının bir yansıması olarak nitelendirildi. Fitch, Mapfre Genel Sigorta’da kârlılığın önümüzdeki 12-24 aylık süreçte artacağı beklentisini de ifade etti.

Anadolu’nun 2012 Faaliyet Raporu’na ödül
Anadolu Sigorta’nın 2012 Faaliyet Raporu, MerComm tarafından düzenlenen Galaxy Ödülleri’nde bir kez daha Gümüş Ödül aldı. Anadolu Sigorta’nın bu yıl da ‘Bir Usta Bin Usta’ projesi konseptiyle hazırladığı rapor; “içerik geliştirme ve yazım” konularında verilen Copywriting kategorisinde Gümüş Ödül almaya hak kazandı. Yaratıcılık, performans, başarı ve etkinlik gibi kriterlerin baz alındığı Galaxy Ödülleri reklam, broşür, dizayn, pazarlama, yeni ürün, promosyon, özel etkinlikler ve websitesi gibi kategorilerden oluşuyor.

Haberin Devamı

BNP Paribas Cardif Türkiye web sitesiyle ödül kazandı
BNP Paribas Cardif Türkiye’nin kurumsal web sitesi www.bnpparibascardif.com.tr, 11. Altın Örümcek Web Ödülleri Sigortacılık kategorisinde ödül aldı.
BNP Paribas Cardif Pazarlama ve Dijital Kanal’dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çağlar, müşterilerinin yanısıra iş ortakları ve acentelerine özel üç ayrı sekmede hizmet sunan web sitesinin, yarışmada, tasarım, içerik, işlevsellik, kullanılabilirlik, standart uygunluğu ve çapraz tarayıcı uygunluğu kategorilerinde ödüle layık görüldüğünü açıkladı.

Eureko Sigorta ‘4 Mevsim’ güvence sunuyor
Eureko Sigorta, 4 Mevsim Acil Tedavi Sigortası ile her mevsime özel farklı bir tedavi hizmeti sunuyor. Çeşitli özel sağlık hizmetlerinden yararlanan sigortalılar sadece hastalıkta değil sağlıkta da Eureko Sigorta hizmetlerinden faydalanıyor. İlkbaharda diyetisyen ve yaz aylarında komple ağız bakımı hizmetlerinden ücretsiz olarak yararlanabilen sigortalılar, sonbahar aylarında grip aşısı, kış aylarında ise check-up hizmeti alabiliyor.
4 Mevsim Acil Tedavi Sigortası, ani felç, astım krizi ve akut solunum problemleri, ciddi iş kazaları, ağır yanıklar, kalp krizi başta olmak üzere pek çok acil servis hizmetini kapsıyor.

Yazarlar