08.12.2020 - 09:16 | Son Güncellenme:
Tam moda dünyası artık daha tuhaf bir şey yapamaz diye düşünmeye başladığınız sırada, muhakkak bir marka eli biraz daha yükseltir.
Müşterilerin afallamasına yol açan son lüks marka, baget ekmek şeklindeki el çantasını 758 sterline (yaklaşık 8 bin TL) satmasıyla sosyal medyada alay konusu yapılan Moschino oldu.
Fırıncılıktan esinlenen ve deriden yapılan çanta, üzerinde üç boyutlu bir baget tasarımının kabartmasını taşıyor. Altın kaplama bir Moschino logosu, kahverengi astarla kaplanmış iç kısmı ve mıknatıslı kapağı da çantanın özellikleri arasında yer alıyor.
Yüzlerce kişi Twitter'da çantanın tasarımı ve fiyat etiketiyle dalga geçti.
Bir kişi "Subway'in bir sandviçini tutuyor gibi gözükmek için 758 sterlin" yazdı.
Başka bir kullanıcı Sainsburys'de 95 peniye (yaklaşık 10 TL) satılan Çıtır Beyaz Baget'in fotoğrafını paylaşarak "Üçkağıdın kralı dönüyor, 757,15 sterlin (7 bin 990 TL) tasarruf edin" ifadesini kullandı.
Üçüncü bir kişi şu yorumu yaptı: "Buna biraz jambon ve peynir lazım."
Moschino, özellikle konu çantalar olunca, sıradışı tasarımlarıyla meşhur.
İtalyan lüks moda evi, kruvasan ve sigara çakmağından bir dilim doğumgünü pastası ve pizza kutusuna kadar her şeyi andıran el çantaları satmasıyla biliniyor.
Moschino alışveriş yapanların alaya aldığı tek marka değil. Bu yılın başlarında Gucci, "yıpranmış" siyah külotlu çorabı 145 sterline (yaklaşık bin 500 TL) satarak hedefe oturmuştu.
Lüks İtalyan perakendecisi, külotlu çorabı kendi internet sitesinde "Esnek ağlı siyah külotlu çorap. Yüksek bel. Baştan sona yıpratılmış. Logosu elastik bel bandına işlenmiş" şeklinde açıklamıştı.
Ancak alışveriş yapanlar bu külotlu çorapların yalnızca kaçmış gibi gözüktüğünü öne sürmüştü.
Kaynak: Independent Türkçe