Kocaeliİsu Çağrı Merkezi Personeline Ko-Mek'ten Eğitim

İsu Çağrı Merkezi Personeline Ko-Mek'ten Eğitim

24.10.2017 - 12:07 | Son Güncellenme:

.

İsu Çağrı Merkezi Personeline Ko-Mekten Eğitim

KO-MEK, İSU Genel Müdürlüğü ALO 185 çağrı merkezi personeline telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verdi.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü 185 numaralı çağrı merkezi personeline Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Meslekve Sanat Eğitimi Kursları (KOMEK) telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verildi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Meslek ve Sanat Eğitimi Kursları ile ortaklaşa gerçekleştirilen eğitimler sonucunda, 22 personel eğitim aldı. Eğitimlerde iletişim noktasında 7 gün 24 saat kesintisiz biçimde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi’ne, istek, şikayet ve ihbarları en iyi şekilde değerlendirme, en kısa sürede çözüme ulaştırılması gibi iletişim teknikleri konularında bilgiler sunuldu.
İSU Merkez Laboratuvarı toplantı salonunda verilen eğitimler tamamlandıktan sonra düzenlenen programla kursiyerlere sertifikaları Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Müşteri Hizmetleri ve Kurumsal İletişim Daire başkanı Nafiz Kızılkaya, İnsan Kaynakları ve Eğitim Daire Başkanı Hüseyin Hakkı Akbulut, İletişim Şube müdürü Fikri Alper Engin, Eğitim Şube Müdürü Ali Fazıl Demir, KO-MEK Genel Koordinatörü Lokman Ceyhan ve birim sorumlularının katılımıyla düzenlenen törenle verildi.
Sertifika töreninde konuşan İSU Eğitim Şube Müdürü Ali Fazıl Demir, “İSU olarak sürekli yapmak istediğimiz bu tür eğitimlerin ilkini KO-MEK ile gerçekleştirdik. Çağrı merkezlerinin kurumların görünmeyen yüzü olduğunu ifade eden Demir, “Telefonda konuşma şeklimiz ses tonumuz o kurumların çalışanlarının tümünü temsil eder. Ben bu çalışmada bize destek veren Halk Üniversitesi KO-MEK’e ve tüm çalışanlarına teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.