NarlıdereNarlıdere'de WhatsApp İletişim Hattı ile sorunlara hızlı çözüm

Narlıdere'de WhatsApp İletişim Hattı ile sorunlara hızlı çözüm

15.11.2022 - 11:58 | Son Güncellenme:

Narlıdere'de WhatsApp İletişim Hattı ile sorunlara hızlı çözüm

Narlıderede WhatsApp İletişim Hattı ile sorunlara hızlı çözüm

İZMİR, (DHA)-İZMİR'in Narlıdere ilçesinde, belediye tarafından vatandaşların talep, öneri ve şikayetlerini dinlemek için hayata geçirilen Whatsapp İletişim Hattı'na bu yılın mayıs ve ekim ayları arasında 2 bin 700 başvurunun yapıldığı bildirildi. Hatta gelen talep, öneri ve şikayetlerin en kısa sürede çözüme kavuşturulduğunu belirten Narlıdere Belediye Başkanı Ali Engin, uygulama sayesinde vatandaşlarla iletişimlerini güçlendirdiklerini söyledi.

Narlıdere Belediyesi'nin vatandaşların talep, istek ve şikayetlerine daha hızlı cevap verebilmek ve hemşehrileri arasındaki iletişimi kuvvetlendirmek için hayata geçirdiği 0553 0 376 000 numaralı WhatsApp İletişim Hattı, vatandaşlar ile belediye arasında köprü oluyor. İletişim hattı ile vatandaşların görüş, düşünce, tavsiye ve şikayetleri doğrultusunda gelen başvurular konularına göre sınıflandırılarak ilgili birimlere aktarılırken, gelen şikayetlerin en kısa sürede çözüme kavuşturulması sağlanıyor.

NARLIDERE'Yİ BİRLİKTE YÖNETİYORUZ

Narlıdere halkına belediye hizmetlerini hızlı ve etkin bir şekilde sunmak için iletişim kanallarını aktif bir şekilde kullandıklarını söyleyen Narlıdere Belediye Başkanı Ali Engin, "WhatsApp İletişim Hattımız zaman kaybını önleme ve yurttaşlarımızla iletişimi güçlendirme noktasında bizlere büyük bir kolaylık sağlıyor. Vatandaşlarımız bulundukları bölgeden taleplerini, fotoğraflı veya videolu olarak belediyemize gönderme imkanı yakalıyorlar. Böylece istek ve şikayetlerin ilgili birimlere kolaylıkla aktarılması sağlanıyor ve üretilecek çözümün süresi de kısalıyor. WhatsApp İletişim Hattı ile aynı zamanda vatandaşlarımızın belediye ile kaynaşmasını sağlıyoruz. Göreve geldiğimiz gün dediğimiz gibi Narlıdere'yi Narlıdereliler ile yönetiyoruz" diye konuştu.

2 BİN 700 BAŞVURU

Çağdaş belediyecilik anlayışıyla hayata geçirilen WhatsApp İletişim Hattı'na 2022 yılının mayıs ve ekim ayları arasında 2 bin 700 başvuru yapıldı. Bu süreçte, talep ve isteklerin büyük bir bölümü kısa sürede çözüme kavuşturuldu.(DHA)

FOTOĞRAFLI