20.06.2014 - 15:38 | Son Güncellenme:
Türkiye’de ilk kez, garanti kapsamı dışında kalan kullanıcı hatalarına ve hırsızlıklara karşı elektronik cihazları güvence altına alan Cepkask, 24 ay taahhütle alınan cep telefonlarının çalınması ve kaybolması halinde cep telefonunun bedelini karşılıyor. Olmayan bir cep telefonu için taksit ödemekten kurtarıyor. Cepkask, üretici hatalarını değil, kullanıcıdan kaynaklanan hataları telafi ederek tüketicinin yanında yer alıyor.
Günümüz insanının olmazsa olmazı haline gelen akıllı telefonlarını Cep Telefonu Hizmet Paketi’yle korumaya alan Cepkask, uzun vadeli taksitlerle satın alınan cihazların gasp, kapkaç, çalınma gibi durumlara maruz kalması halinde cep telefonunuzun bedelini karşılıyor. Tüketiciden kaynaklanan mağduriyetleri güvence altına alan Cepkask, bu yönüyle üretici garantisini aşan bir hizmet sunuyor.
Verilere göre 1 yılda 14 milyon cep telefonunun satıldığı Türkiye'de bu sayının 8 milyona yakınını akıllı telefonlar oluşturuyor. Bu akıllı telefonların önemli bir kısmı ise 24 ay gibi uzun vadeli taksitlerle, taahhütlü olarak satın alınıyor. Hayatımızın bir parçası haline gelen cep telefonları bazen anlık bir dalgınlığın ya da telaşın kurbanı olabiliyor. Üstelik Cepkask başvurularındaki rakamlar bu durumların sıkça yaşandığını ortaya koyuyor: Günde 600 telefon, ayda ortalama 15 bin telefon hasar görüyor. Çalınma, kapkaç, düşme, kırılma gibi birçok olayda ya telefona verilen para boşa gitmiş oluyor ya da hasar gördüklerinde karşımıza çıkan ciddi tamir ve onarım maliyetleri bizi üzüyor. Cepkask’lı telefonlar, kırılma ya da kullanıcı kaynaklı onarım ihtiyacı halinde orijinal parçalarla yetkili serviste tamir ediliyor. Taksitle alınan akıllı telefonun ödemesi bitmeden çalınması ya da kaybolması ise hem ruhsal hem de ekonomik anlamda kişiyi daha da mağdur ediyor. Bu durumda da Cepkask imdada yetişiyor.
Cepkask, onlarca riskli durumu kapsayan Cep Telefonu Hizmet Paketi’nde bulunan özel avantajla, GSM operatörlerinden 24 ay taahhütle ya da uzun vadeyle satın alınan cihazlardaki mağduriyetleri de koruma altına alıyor. Örneğin 24 ay taahhütle alınan bir cep telefonu 7 ay sonra çalındığında, kalan 17 ay boyunca tüketici sahip olmadığı, çaldırdığı bir telefonun taksitlerini ödemeye devam etmiyor. Cepkask sunduğu hizmet ile kaybolan ya da çalınan cep telefonunun bedelini ödeyerek kullanıcı mağduriyetlerinin önüne geçiyor.
Cepkask hizmetinin özellikleri hakkında konuşan Cepkask Genel Müdürü Tayfun Gülgeç, “Genellikle üretici hatalarını karşılayan garanti kavramıyla, tüketici hatalarını ve hırsızlığa karşı güvence sağlayan sigorta kavramı karıştırılıyor. Bugün parasını sokağa atmak istemeyen bilinçli tüketiciler Cepkask’ın önemine çoktan vakıf. Ancak ülkemizde sigorta, güvence bilinci oluşmadığı için bize çok lüks ve gereksiz gelebiliyor. Önem verdiğimiz ve zorlukla aldığımız cihazımızın başına bir şey gelince sigortanın ve güvencenin önemini anlıyoruz. Cepkask, binlerce lira ödeyerek uzun vadelerle alınan telefonlarınızı bir taksitinden bile az bir fiyata koruma altına alıyor” dedi.