Çünkü bu kolye, kurumsal hayatta başarılı görevleri bırakıp tam 12 yıl önce kendi markasını kuran Ece Şirin’in Bee Goddess’ına aitti.
Hatırlarsınız, daha önce ünlü Hollywood yıldızı Cate Blanchett de İyi Niyet Elçisi olarak Birleşmiş Milletler toplantısına davet edildiğinde, boynunda Bee Goddess’a ait barış savaşçısının sembolü olan Osmanlı Hançeri ile dikkat çekmişti.
Blanchett, daha sonra Ocean 8 filminin tanıtımında da kameraların karşısına Bee Goddess bir kolyeyle çıkmıştı.
Dünyaca ünlü yıldızların Türk markalarını tercih etmesi ve tabii Türk markalarının uluslararası başarıları sevindiriyor.
Kolay olmuyor hiçbir başarı. Dışarıdan öyle görünmese bile.
Mücevherin maddi değerinden çok, tasarımın önemini vurguluyor Ece Şirin her fırsatta.
Londra pazarına girişi Harrods’ta mücevher katında başlayan Bee Goddess, sembollerden beslenen bir marka, sembollerle enerji veriyor.
Türkiye’de 4, Bakü’de bir franchise mağazası var.
Bee Goddess, haziranda Londra’da Bond Street ve Walton Street’te iki mağaza birden açacak.
Türk markalarının uluslararası başarıları gurur veriyor.
Umarım, dünyaya açılan tüm Türk markalarıyla ilgili böyle iyi haberler alırız.
İki yeni yerli marka
Dün lansmanları yapılan iki yeni yerli markayla devam edelim.
Ayşe Boyner, Faraway adını verdiği hazır giyim markasının Afrika temalı, ‘I dreamed of Africa’ adlı ilk koleksiyonunu Bomonti’de Isola’da tanıttı.
Mina Dilber Temo ise el işçiliğini ve zanaati ön plana çıkaran Anim Living adlı ev tekstili markasını dün Soho House’da tanıttı.
İki markanın da yolu açık olsun.
Bodrum’a yeni global marka
Türkiye’ye yeni gelecek olan global bir marka haberiyle bitirelim.
Bir döneme damga vuran ama uzun zamandır gündemde olmayan Buddha-Bar, bu yaz Bodrum’da Buddha-Bar Beach açmaya hazırlanıyor.
Peki ama nerede?
Caresse otelde.
İbiza’nın meşhur kulübü Blue Marlin’den Miami ve Güney Fransa’nın meşhur kulübü Nikki Beach’e birçok popüler plajın bile başarılı olamadığı Bodrum’da bakalım Buddha-Bar Beach başarılı olacak mı?