12.12.2023 - 13:01 | Son Güncellenme:
Eylül 2022 – Eylül 2023 döneminin pazarlama kampanyaları ve projelerinin yarıştığı Smarties Awards’un Türkiye ayağında 6 ana, 30 alt kategoride 113 ödül sahipleriyle buluştu.
L'Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen’in jüri başkanlığında 25 sektör uzmanından oluşan jürinin değerlendirdiği projelerin “En”leri düzenlenen törende açıklandı.
Smarties Ödül Töreni, MMA TÜRKİYE Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver ve Jüri Başkanı Sinem Sandıkçı Gökçen’in açılış konuşmaları ile başladı. Namver yaptığı konuşmada, yapay zekanın bu kadar konuşulduğu bir zamanda, MMA’nın da odağında yapay zeka ve pazarlamanın olmazsa olmazı “veri” olduğunu belirterek, “Smarties Türkiye Ödül kategorilerimizde önemli düzenlemeler yaptık. Amaç odaklı pazarlama, gelişen teknolojiler, e-ticaret ve yaratıcılık başlıkları altında, yeni ve modern pazarlamanın en yenilikçi örneklerini değerlendiren kategoriler oluşturduk. Pazarlama adına, Türkiye adına değerli ve doğru işler yapıyoruz ki, bu yıl da tıpkı geçtiğimiz yıl olduğu gibi rekor bir katılım oldu. Smarties global bir oluşum. Smarties Ödülleri’nde Türkiye’nin gücü ve etkisi bu yoğun ilgi ile bir kez daha kanıtlanmış oldu” dedi.
Törenin son bölümünde ise ödül kazananlar sahneye davet edilerek tebrik edildi.