VitrinMarkaların yeni evreni Brandverse Awards başvuruları uzatıldı!

Markaların yeni evreni Brandverse Awards başvuruları uzatıldı!

22.04.2022 - 16:33 | Son Güncellenme:

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliği ile hayata geçen Brandverse Awards için başvuru süresi uzatıldı! Eski ve yeni nesil tüm pazarlama, iletişim ve reklam çalışmaları ile markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış sunan Brandverse Awards için başvurularınızı 5 Mayıs’a dek oluşturabilirsiniz.

Markaların yeni evreni Brandverse Awards başvuruları uzatıldı

Brandverse Awards, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm işler için titizlikle hazırlanan geniş kapsamlı bir yarışma olma özelliğini taşıyor. 1 Ocak 2021 –1 Mayıs 2022 döneminde üretilen işlerin 5 Mayıs’a dek devam başvuruda bulunarak dahil olabileceği yarışmada kazanan işler görkemli bir törenle sahiplerini bulacak.

Haberin Devamı

Jüri başkanlığını Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran’ın üstlendiği ve her biri alanında uzman 120’den fazla saygın ismin yer aldığı jüride sosyal medya kanallarının temsilcilerinden sektörel derneklerin başkanlarına medya ajanslarından, çokuluslu markaların yöneticilerine, reklam ve PR ajanslarına kadar sektörün tüm alanlarından temsilciler yer alıyor.

Marka Dünyaları Tüm Yönleriyle Yarışıyor!

Sektör liderlerinin bir araya geldiği Brandverse Awards reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarındaki en güncel gelişmeler doğrultusunda tasarlanan genç, dinamik ve kapsayıcı kurgusuyla öne çıkıyor. 2018’den beri başarıyla düzenlenen Social Media Awards Turkey de artık Brandverse Awards çatısı altında düzenleniyor.

Haberin Devamı

Social Media Awards Turkey’nin mevcut yapısıyla birlikte tüm kategoriler Sosyal Medya ve Dijital, Film, Medya, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Marka Deneyimi, Strateji ve Craft bölümleri altında yer alıyor.

1 Ocak 2021 – 1 Mayıs 2022 dönem aralığında ilk kez yayınlanmış iletişim çalışmaları ve 1 Nisan 2021 – 1 Nisan 2022 dönem aralığında sergilenen sosyal medya performanslarının yarışacağı organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı detaylı olarak değerlendirilecek.

Tüm Değerlendirme Süreçlerinde Deloitte Türkiye Desteği

Dünyanın en büyük danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye’nin tüm değerlendirme süreçlerine uzmanlığıyla destek vereceği Brandverse Awards’ta sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jüri üyeleri yarışmanın özgün ve şeffaf değerlendirme modeliyle reklamverenlerin ve ajansların başarısını detaylı olarak inceleyecek.

Bir ilk: Metaverse ve NFT kategorileri

Brandverse Awards, dünyada, markaların Metaverse ve NFT gibi son dönemde oldukça popüler olan konularda ürettiği çalışmalarla bu alanlardaki performanslarının da yetkin bir jüri tarafından değerlendireceği iki kategorisiyle ilgi çekiyor.

Türkiye’de ilk kez markalar Metaverse ve NFT projeleriyle bir yarışmaya dahil olarak çalışmaları ile ödül kazanma imkanı bulurken, jüriler de ilk kez bu alanda sergilenen performansları değerlendirecek.  Başvuracak ve ödül kazanacak işler şimdiden merak konusu! 

Haberin Devamı

Ödüller NFT’leriyle Birlikte Sunuluyor! 

En güncel gelişmeler doğrultusunda tasarlanan Brandverse Awards’ta ödül kazanan markalar ödüllerinin NFT’lerine sahip oluyor. Dünyada Metaverse ve NFT özelinde uzmanlaşan ilk ajanslardan Metaverse360 Agency desteğiyle kazanan markalara ödüllerinin NFT’leri de sunuluyor. 

Brandverse Awards’un tüm kategorilerinde geçerli olmak üzere, tüm ödül kazananlara ödülleri hem fiziksel hem de NFT olarak takdim edilecek.

Başvurular 5 Mayıs’ta sona erecek!

Marka ve ajansların 1 Ocak 2021 – 1 Mayıs 2022 döneminde gerçekleştirdikleri tüm iletişim çalışmalarıyla Başvuru yapabilecekleri Brandverse Awards için başvurular 5 Mayıs Perşembe günü saat 23.59’da sona erecek.

En başarılı projeleriniz ile yarışmaya başvurmak ve başvuru detaylarını öğrenmek için brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Yazarlar