17.02.2017 - 17:43 | Son Güncellenme:
YouTube, 30 saniye boyunca beklemeniz gereken ve kullanıcıları bir süre sonra bunaltan reklamların 2018’de vazgeçeceğini duyurdu. Google'ın temsilcisi "2018 yılından itibaren 30 saniyelik geçilemeyen reklamları durduruyoruz ve hem kullanıcılar hem de reklam verenlerin işine yarayacak formatlara geçiyoruz." diyerek YouTube'un yeni kararlarından bahsetti. YouTube, geçtiğimiz Nisan ayında kullanıcılarına sunduğu 6 saniye süresi ve geçilemeyen reklam formatını ilerleyen yıllarda daha çok kullanmayı planlıyor.
Born Social'dan Callum McCahon, durumu şu şekilde yorumladı: "Bu işareti, YouTube'un Facebook'tan endişelendiği şeklinde görüyorum. Hepimiz biliyoruz ki videolar Facebook'un yol haritasının çekirdeğini oluşturuyor. Markalar Facebook'a her gün biraz daha yaklaştığı için YouTube panik yapıyor."