22.02.2024 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Vision Pro’yu iade eden kullanıcıların çoğu cihazın ağırlığı, kullanımının zorluğu, eksik uygulama ve video içeriği, işlevsellik sorunları ve cihazın göz yorgunluğu ve izolasyon hissi yaratması gibi nedenlerden dolayı şikayetçi. Ayrıca bazı kullanıcılar, Apple’ın mağazalarda sunulan demo deneyiminin gerçek kullanım deneyiminden farklı olduğunu ve bu nedenle cihazı satın aldıktan sonra hayal kırıklığı yaşadıklarını belirtiyor.
Apple bu geri bildirimleri yakından takip ediyor. Vision Pro’nun iade nedenlerini anlamak için mağaza çalışanları, müşterilere nedenlerini sormaya yönlendiriliyor ve her iade sonrasında geri bildirimler merkeze iletiliyor. Apple, bu geri bildirimleri dikkatle değerlendirerek ürün deneyimini iyileştirmeye çalışabilir. Ancak Vision Pro, kullanıcıların taleplerini karşılamakta zorlanıyor.