03.08.2017 - 16:31 | Son Güncellenme:
İtalyan futbol kulübü Napoli, daha önce çöpçatan uygulaması Tinder ile ilginç bir anlaşmaya imza atmıştı. Tinder şimdiyse yeni sezon için Manchester United yetkilileriyle anlaşacak. Tinder'dan gelen açıklama ise şu şekilde: "Manchester United ile birçok konuda uzun görüşmeler yaptık. Bundan sonraki aşamada birlikte neler yapabileceğimizi görmek için sabırsızlanıyoruz."
Uygulama 50 milyonun üzerinde aktif kullanıcıyı bir araya getiriyor ve sanal ortamda günde ortalama 1 milyon insanın buluşmasına olanak sağlıyor.
Markanın basın sözcüsü 2017-18 sezonu için Manchester United’a ayrılan bütçenin 12 milyon euro olduğunu açıklasa da, bu rakamın yükseleceği tahmin ediliyor. Zira takım, şu an Amerikan otomobil devi Chevrolet'yle olan anlaşmalarından her sezon 50 milyon sterlin kazanıyor.
Premier Lig forma kullanım kurallarına göre kulüpler, Premier Lig logosunun bulunduğu kola başkaca bir reklam alamıyor. Bu sebeple Tinder'ın logosunun tek bir kolda kalması planlanıyor.