25.07.2017 - 13:12 | Son Güncellenme:
Snapchat ve HBO iş birliğiyle Game of Thrones'un 7. sezonu için hazırlanan selfie filtresi büyük ilgi görüyor. Game of Thrones oyuncuları Kit Harrington (Jon Snow), Sophie Turner (Sansa Stark) ve Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister) tarafından da kullanılan filtre TV programı sponsorlu lensler arasında rekor kullanım rakamlarına ulaştı.
Buna göre Game of Thrones lensi toplamda 122 milyonluk kullanıma ulaşırken, 45 milyon bireysel kullanıcı da sponsorlu lensle paylaşım yaptı. Taco Bell’in Cinco de Mayo 2016 selfie lensi 224 milyon görüntülemeyle hala listenin en üstünde yerini koruyor.
Snap with the #GoT cast. @SophieT uses the #GameOfThrones @Snapchat lens at the #GoTPremiereLA. pic.twitter.com/PAcXJvTSfh
— Game Of Thrones (@GameOfThrones) 13 Temmuz 2017
Snapchat tarafından yapılan açıklamada, Game of Thrones lensinin kullanıcılar tarafından ortalama 23 saniye kullanıldığını ve sponsorlu lensler için bu ortalamanın normalde 15 saniye olduğu vurgulandı.
Snap tarafından yaptırılan Nielsen araştırmasına göre, mesajlaşma ve medya uygulaması, 18-34 yaşlarındaki tüm yetişkinlerin yüzde 41'ine ulaştı.
2017 yılının ilk çeyreğinde şirket gelirleri beklentilerin gerisinde kalmış olsa da Snapchat, günlük ortalama 166 milyon aktif kullanıcıya sahip olduğunu söyledi. Snapchat'e göre platformdan günlük 10 milyar video izleniyor.