Teknoloji HaberleriE-posta pazarlamada inovasyonun adı Apsis

E-posta pazarlamada inovasyonun adı Apsis

16.07.2012 - 11:52 | Son Güncellenme:

Apsis, yeni yatırımlarıyla Türkiye’de büyüyor

E-posta pazarlamada inovasyonun adı Apsis

55’ten fazla ülkedeki faaliyetleriyle dünyanın önde gelen e-posta gönderim hizmet sağlayıcısı Apsis’in Türkiye ofisi hizmete açıldı. Dünyada 7.500’ü aşkın şirketin yararlandığı Apsis’in güçlü altyapısı sayesinde saatte 8 milyonun üzerinde
e-posta göndermek mümkün.

E-posta gönderim hizmetleri alanında dünyanın en saygın firmaları arasında yer alan Apsis, Türkiye’deki çalışmalarını genişletme kararı alarak yatırımlarına hız verdi ve ülkemizdeki ilk ofisini İstanbul’da hizmete açtı. 2001 yılında İsveç’te kurulan Apsis, Türkiye’nin yanı sıra Danimarka, Hollanda, Finlandiya, Norveç, Çek Cumhuriyeti, Polonya ve Hong-Kong’daki ofisleri aracılığıyla 55’ten fazla ülkede 7.500’ün üzerinde şirkete hizmet veriyor.

Kurulduğu ilk günden itibaren yalnızca e-posta pazarlama hizmetlerine odaklanarak bu alanda inovatif çözümler geliştiren Apsis, başta Kuzey Avrupa pazarı olmak üzere faaliyet gösterdiği pek çok ülkede pazar lideri konumunda bulunuyor. Apsis’in hiçbir teknik bilgi gerektirmeyen kullanıcı dostu arayüzü sayesinde e-bülten, e-anket, e-davetiye ve kampanya e-postası gibi iletiler kolaylıkla hazırlanıp gönderimi gerçekleştirilebiliyor.

Apsis Türkiye Ülke Müdürü Turgut Taneli, Türkiye pazarına büyük önem verdiklerini belirtti: “Birkaç yıldır Türkiye’nin önde gelen firmalarına e-posta pazarlama hizmeti sunuyorduk. Ancak gelen talepler nedeniyle İstanbul’da bir ofis açarak faaliyetlerimizi yoğunlaştırma kararı aldık. Türkiye internet kullanımının hızla yükseldiği ve teknolojiden yararlanmayı seven bir ülke. 2011 yılında “İsveç’in En Başarılı Hizmet Şirketi” seçildik. İnanıyorum ki yaratacağımız başarı öyküleriyle Türkiye’de de benzer bir konuma ulaşacağız.”

Turgut Taneli sözlerini şöyle sürdürdü: “Müşterilerimize bir uygulama sunmanın çok ötesinde, onlara gerçek anlamda kazanç sağlayacak stratejik hizmetler ve ek eğitimler veriyoruz. Bu sayede e-posta pazarlama hizmetini tüm müşterilerimiz için somut kazanca dönüştürüyoruz. Türkiye’de şimdiden 100’den fazla şirkete hizmet veriyoruz ve bu sayı her geçen gün artıyor,” dedi.

Türkçe arayüz ve gerçek zamanlı raporlama olanakları

Apsis e-posta dağıtımı ve okunması süreçlerinin düzenlenmesi ve kullanıcı arayüzünün pratikliği konusunda hayata geçirdiği geliştirmelerle öne çıkıyor. Apsis’in kullanıcı dostu arayüzü bütünüyle Türkçe olarak kullanılabiliyor. E-posta pazarlama alanına yepyeni bir vizyon kazandıran Apsis, kullanıcı destek hizmetleriyle de farklılık yaratıyor. Tüm Apsis müşterileri, ürün tabanlı soru ve sorunlarda hiçbir ek ücret ödemeden online ve telefon aracılığıyla destek alabiliyorlar. Apsis’in bünyesindeki Türk mühendisler, dileyen kullanıcılara hem Türkiye’den hem de şirket merkezinin bulunduğu Malmö’den Türkçe destek temin ediyor.

Gerçek zamanlı raporlama konusunda geliştirdiği teknolojilerle öne çıkan Apsis, detaylı ulaştırma, açılma, okunma, sosyal medya erişimi, link erişimi, CTR (Click Through Rate) ve CR (Conversion Rate), satın alma hareketi gibi tüm detayları online ve gerçek zamanlı olarak kullanıcılara sunuyor. Apsis sistemi arka planda CRM veya benzer bir otomasyon uygulaması ile veri alışverişinde bulunabildiği için şirketlerin yazılım altyapılarıyla kolay ve hızlı bir şekilde entegre edilebiliyor.

Apsis kullanıcıları saatte 8 milyonun üzerinde e-posta gönderilebiliyor

Apsis’in kullanıcı dostu arayüzü sayesinde hiçbir teknik bilgiye gereksinim duymadan, herkes kolaylıkla e-posta gönderim kampanyaları hazırlayarak listelerine gönderim yapabiliyor. Apsis aynı zamanda hazır şablonları aracılığıyla hızlı ve kolay kullanım olanaklarını da beraberinde getiriyor. İsveç, Londra ve Hong-Kong’daki veri merkezlerinde bulunan yedekli altyapısıyla ve bütünüyle bulut (cloud) üzerinde çalışan Apsis sisteminde kullanıcılar zaman ve mekan sınırı olmadan diledikleri yerden diledikleri zamanda işlem yapabiliyor ve raporlara ulaşabiliyorlar. Sistemin güçlü altyapısı sayesinde her bir kullanıcının saatte 8 milyonun üzerinde e-posta gönderimi gerçekleştirebiliyor.

E-posta gönderimlerinin alıcılara sağlıklı bir şekilde ulaştırılması Apsis’in öncelikleri arasında yer alıyor. Apsis, sunucularının “beyaz listelerde” yer alması ve “e-posta gönderim hijyeni” konusunda uzman teknik ekibiyle Ar-Ge dahil olmak üzere yoğun çalışmalar yürütüyor. Bu doğrultuda Apsis sistemi Avrupa genelinde tüm önde gelen e-posta istemcileriyle uyumlu olarak çalışıyor. Bu sayede Apsis kullanıcıları, iletilerinde yüksek ulaştırma ve okunma oranlarına kolaylıkla ulaşılabiliyorlar.

Apsis hakkında:

2001 yılında İsveç’te kurulan ve ilk günden itibaren yalnızca e-posta pazarlamasına odaklanan Apsis, bugün itibariyle 55’ten fazla ülkede, 7.500’den fazla şirkete hizmet veriyor. Apsis, Türkiye’nin yanı sıra Danimarka, Hollanda, Finlandiya, Norveç, Çek Cumhuriyeti, Polonya ve Hong-Kong’daki ofisleri aracılığıyla faaliyet gösteriyor. 2011 yılında “İsveç’in En Başarılı Hizmet Şirketi” seçilen Apsis, başta Kuzey Avrupa pazarı olmak üzere faaliyet gösterdiği pek çok ülkede pazar lideri konumunda bulunuyor. İnovasyon ve Ar-Ge’ye büyük önem veren Apsis, geliştirdiği teknolojilerle tüm dünyada e-posta pazarlama alanının öncü konumda bulunuyor.

Yazarlar