TeknolojiAdform Türkiye Pazarına Açılıyor !

Adform Türkiye Pazarına Açılıyor !

04.04.2016 - 14:25 | Son Güncellenme:

2002 yıında Danimarka merkezli kurulan dünyanın en büyük bağımsız ad-tech teknoloji sağlayıcılarından Adform, 15’in üzerinde pazarda (Avrupa, Kuzey Amerika,APAC )600 üzeri çalışanıyla Türkiye’de yeniliklere imza atmayı hedefliyor.

Adform Türkiye Pazarına Açılıyor

Adform,rich medya programmatic , SSP, DSP, PMP, Reklamveren Ad-server, Cross Channel Audience Targeting, DMP, Outdoor RTB ve TV RTB ile dünyanın öncü teknoloji şirketleri arasında yükselmeye devam ediyor. Mecralara ve reklamverenlereücretsiz creativestudyo sunan Adform, Türkiye pazarında offline satın almalarında DSP panelleri üzerinden sağlanmasını hedeflemekte.
1 Nisan tarihinde, sürpriz bir anlaşma ile Cem Eroğlu, Adform’un Türkiye ve Ortadoğu pazarlarının kurulmasından sorumlu olacak. Edindiğimizbilgi doğrultusunda, Programmatic reklamcılığın daha zengin modellerle ajanslara ve reklamverenlere tek platform üzerinden tam hizmet verilebilmesi hedefleniyor. Adform teknolojisi satın almanın gerçekleşmesinden yayın sonu ad-server raporlamasına kadar müşterilerine hizmet vermekte. Hedeflenen yenilikler içerisinde Outdoor ve Televizyon satın almalarının digitalleşmesi üzerine hazırlıklar yapılmakta. Adforum’un kullanıcı dostu ara yüzü ve hızlı entegrasyon yeteneği ile pazarımızda mecraların envanterlerini hızlı ve zengin modellerle pazarlamasına; reklamverenlerin ise doğru kullanıcıya doğru mecralarda ulaşmasına el veriyor olacak.

Haberin Devamı

Multi Channel Data Yönetimi:


Adform teknolojisi sayesinde, web üzerinden kullanıcı davranışları mobil ortamda da hedeflenmeyi sağlıyor. Bu sayede, mecraların Adform DMP üzerinden mobil dataları ile daha fazla kazanç elde edecek. Müşteriler ise internet kullanıcılarına mobil envanterde doğru zamanda doğru reklamı sunmasını sağlayacak.

Ordino Bazlı Kampanyaların yerine AutomatedGuaranteed Satın Alma :
Mecraların rate cardlarınıAdform Market place’de tanımlaması ile, sadece uygun spec’lerin yüklenmesi sayesinde garanti satın almalar panel üzerinden gerçekleşebilecek. Programmaticdirectdeal’dan en büyük farkı ise, AutomatedGuaranteeüzerinden branding bazlı satın alma yapan reklamverenlerin gösterimleri, bidding üzerinden ilerlememesi. Adform bu sayede ordino operasyonlarından strateji yönetimi için zaman bulamayan planlamacılara zaman yaratıyor olacak.

Haberin Devamı

AdformDMP :


Adform DMP, mecraların tüm data operasyonlarını istedikleri fiyattan istediği ajanslara ve markalara anlaşma yapabilme seçeneği sunuyor. Şeffaf ve net ara yüzü sayesinde, hangi ajansın hangi reklamveren için ne kadar satın alma yaptığını gösteriyor olması, veri temizliği ve ajansların doğru veriye ulaşması açısından büyük bir fırsat yaratacak.

AdformRich Medya:


Adform’un en güçlü olduğu kanallardan birisi de programmatic üzerinden sınırsız rich medya sunması. Mecralara ve reklamverenlere ücretsiz sunduğu rich medya studio sayesinde, mecraların RTB envanterlerine yüksek E-CPM’li fırsatlar sunması bekleniyor.

Video, mobil ve web alanlarında rich medya hizmeti veren Adform, Rich medya raporlamalarında hızlı ve detaylı hizmet vermekte.

Outdoor ve Televizyonda RTB Dönemi:


1 Mart 2016 tarihinde, Adform ilk offline RTB teknolojisini duyurmuş bulunmakta. Böylece, web-mobil ve televizyon üzerinden raporlamayı ve doğru kullanıcı hedefleme teknolojisine bir kaynak daha yaratmayı sağladı.


Adform Kimdir ?


2002 yılında Danimaka’da kurulan Adform, 21.000 reklamveren, 1000 dijital medya ajansı ve dünyanin önde gelen 400 mecrasıyla Avrupanın en büyük ad-tech teknoloji şirketleri arasında 600 üzeri çalışanı ve 15’in üzerinde pazarda mecralara ve ajanslara tam kapsamlı teknoloji hizmeti sunmakta. DSP teknolojisi sayesinde, Türkiye’nin önde gelen tüm mecralarına erişimi bulunan Adform’un Türkiye pazarı hedefinde mecraların envanterlerini en değerli ve müşterilerine en uygun formatlarda reklam gösteriminin sunulması.

Haberin Devamı

Cem Eroğlu Kimdir ?


2007 yılında dijital Pazar ile tanışan Cem Eroğlu, Yahoo’nun performans alt yapısı Right Media Exchange ile global pazarda ilk Exchange-RTB ve performans konusunda deneyimli isimlerden birisi. 2010 yılına kadar ağırlıklı olarak Almanya,Avusturya ve İsviçre pazarlarında büyük markaların Exchange satın almalarını gerçekleştiren Cem Eroğlu, 2010 yılı itibariyle Avrupa’daki deneyimlerini Türkiye pazarına aktarmaya başladı. Türkiye’nin önde gelen ajansları, markaları ve mecraları ile başarılı iş birliktelikleri sağlayan Cem Eroğlu, outdoor ve offline’da dijital satın almaların gerçekleşmesi için ön hazırlıklara başlamış durumda.