Sigorta‘Sektör farklılığını ortaya koymalı’

‘Sektör farklılığını ortaya koymalı’

13.06.2024 - 07:02 | Son Güncellenme:

AXA Türkiye, 2024 sürdürülebilir gelişim ve büyüme hedeflerini acenteleriyle paylaşmak ve onları yeni döneme hazırlamak  için 9 ilde 4 bin acente ile bir araya geldi.

‘Sektör farklılığını ortaya koymalı’

AXA Türkiye CEO’su Yavuz Ölken, etkinliklere ilişkin değerlendirmede şunları söyledi:

Haberin Devamı

“Önümüzdeki 2 yılı AXA Türkiye için büyük atılımların yapılacağı, sürdürülebilir gelişim ve büyümenin sağlanacağı bir dönem olarak belirledik. Acentelerimize; sigorta sektöründe beraber farklıyız, farklı olmakta kararlıyız dedik. Önümüzdeki fırsatları, geleceği, yeni trendleri ve yeni trendlerde karşımıza çıkan sigortalı hizmetlerini konuştuk.”

“Toplam nüfusa oranla sigortasızlık oranlarının yüksek olduğu bir coğrafyada büyümekten başka çare yok” diyen Ölken, “Büyüyebilmek için de     kendi bahçemizden başlayacağız” dedi ve ekledi:

‘Hazırlıklı olmalıyız’

“Önümüzdeki 10 yıl içinde dünyanın her noktasında sigortacılar, hizmet sağlayıcılar, perakendeciler ilk kez 5 jenerasyona birden hizmet ve ürün satacaklar. Buna çok iyi hazırlanmalıyız. Rekabetin yapıcı bir şekilde gelişmesi, sektördeki tüm oyuncuların yukarıya doğru ilerlemesini sağlayabilir. Ekonominin normalleşmeye başlamasıyla birlikte, fiyat farklarının daralacağı ve hizmet farklılıklarının daha belirgin hale geleceği bir döneme girebiliriz. Bu süreçte, sigorta acentelerinin müşterilere sundukları hizmet daha ön plana çıkacaktır. Biz bu konuda acentelerimize farklı çözüm yolları ve bakış açısı sunduğumuza inanıyoruz.”