24.10.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye’de bir ilk olan ve Mondial Assistance işbirliğiyle hayata geçirilen bu proje, sigortalılara ikame araç teslimatı ve iadesi sırasında anlık gönderilen anket aracılığıyla, yaşanan deneyiminin, tüm aşamalarıyla değerlendirilmesini sağlıyor. Gerçek zamanlı akan geri bildirim raporları sayesinde, sigortalılarla hemen iletişime geçerek henüz deneyim süreci tamamlanmadan müşteri memnuniyeti sağlanıyor.
Hizmet esnasında müşteri memnuniyetini ölçerek fark yarattıklarını vurgulayan Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, şunları söyledi: “Yakın zamanda müşteri deneyimini iyileştirmeye ve mükemmelleştirmeye yönelik çalışmalarımızı Ray360 çatısı altında topladık. Ray360, müşteri deneyimi dizaynı, gizli müşteri analizi, memnuniyet ölçümü ve şikâyet yönetimi gibi rasyonel çözümleri kullanarak müşteri deneyimini en üst seviyeye taşıyor. Müşterimizin hayatını kolaylaştırmayı odağımıza alarak yaptığımız çalışmalar sonucu, yaşanabilecek olası bir memnuniyetsizliğe anlık çözüm sunmanın etkili bir yöntem olduğuna inanıyoruz. İş ortağımız Mondial Assistance ile ikame araç deneyimini üst seviyeye taşımak için bir proje hayata geçirdik. Projemizde kısa anketimiz aracılığıyla, müşterilerimiz ikame araç teslimi sırasında; teslimatı yapan personelden araç donanımına kadar farklı konu başlıklarında yaşadıkları deneyimi değerlendiriyor.”