Sigorta‘Odağımızda müşterilerimiz yer alıyor’

‘Odağımızda müşterilerimiz yer alıyor’

21.09.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

.

‘Odağımızda müşterilerimiz yer alıyor’

Müşteri deneyimine yönelik dönüşüm odaklı çalışmaların ve yeniden tasarlanmış deneyimlerin başarılı bir sigorta şirketi için büyük önem taşıdığına dikkat çeken Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, “Sektörümüzdeki tüm markalar genelde verdikleri hizmet sonrası müşteri memnuniyetini ölçüyor. Biz Ray Sigorta olarak, müşterimiz ikame aracını teslim aldığı anda memnuniyetini ölçecek çok kısa 2 sorudan oluşan bir anket paylaşıyoruz. Aldığı hizmeti değerlendirmesini rica ediyor, bir memnuniyetsizliği varsa sebebiyle birlikte paylaşabilmesine imkan tanıyoruz. Böylece hızlı aksiyonlar alıyoruz” diye konuştu.