10.01.2018 - 17:42 | Son Güncellenme:
Kurucu üyeler, geçen beş yıl içerisinde sektöre yaklaşık 1500 TMGD kazandırmış ve birçok firmaya TMGD hizmeti vermişlerdir.
Atlas TMGD, “Kaliteli Hizmet, Adil Paylaşım” prensibini esas almıştır. Temel hedef; işletmelerin etkin ve kaliteli hizmet alması, TMGD’ nin istekli ve doğru hizmet vermesi ve sonuçta tarafların mutlu olmasıdır. Ücret politikamız; işletmelere makul, kabul edilebilir hizmet bedeli sunmak, TMGD’ lere de adil, kabul edilebilir ücret ödemektir.
ATLAS TMGD, birlikte çalıştıkları TMGD’ lerin eğitimine önem vermektedir. Bir danışman, hizmet öncesi saha eğitimi almak zorundadır. Bu eğitim, hizmet sunumu ve göreve yönelik tehlikeli madde taşıma kurallarını kapsamaktadır. Gerek saha eğitimi gerekse mevzuat gereği iki yılda bir alınması gereken 16 saatlik eğitimler ile tazeleme eğitimleri için danışmanlarımız ücret ödemezler.
İşletmelere verilecek danışmanlık hizmetinde sınır yoktur. Bu husus, sözleşme aşamasında işletme ile organize edilir. Planlı firma ziyaretleri dışında işletmenin acil ihtiyaçları her zaman karşılanır. Firma ziyaretleri, ATLAS TMGD Raporlama sitemi üzerinden takip ve kontrol edilir. Olası hata veya yanlışlara bu sistem üzerinden anında müdahale edilip gerekli düzeltmeler yapılır.
ATLAS TMGD, Türkiye’de her lokasyonda aynı kalitede hizmet vermektedir. Kaliteli hizmetimiz; mesleki tecrübe, bilgi, çalışma disiplinimiz, mevzuata hakimiyetimiz ve eğitimci kimliğimizin eseridir.
Detaylı bilgi için tıklayınız!
Bu sayfada ‘’reklam uygulaması’’ yapılmıştır.