03.03.2016 - 09:53 | Son Güncellenme:
Tüketicilerin yaşamlarını iyileştirmeye odaklanan P&G markası Orkid’in 2014 yılında başlattığı #KızGibi kampanyası, yeni videosuyla emojilerin genç kızları sınırlandırdığını gösteriyor. Orkid’inson araştırmasına katılan genç kızların yüzde 67’si, mevcut kadın emojilerinin genç kızların yapabildikleri şeylerin sınırlı olduğu izlenimini yarattığını söylüyor.*Orkid de yeni #KızGibi videosuyla tüm genç kızları emojilerin değişmesi için harekete geçmeye teşvik ediyor.
Prenses olmak, gelinlik giymek, oje sürmek, dans etmek - bunlar gerçekten de genç kızların yaptığı her şeyi temsil ediyor mu? Dünyanın en hızlı büyüyen dili olan ve genç kızların sıklıkla kullandığı emojilerde kızların ne şekilde resmedildiğine baktığınızda kendinize bu soruyu sorabilirsiniz.
Görsel iletişim, mesaj göndermenin her zaman anlamlı bir yolu olmuş ve bir resim binlerce kelimeye bedelken, global kadın bakım ürünleri lideri Orkid bu emojilerin, onları kullanan genç kızlar hakkında aslında ne söylediğini sorguluyor. Dünya genelinde kadınların başarılarının kutlandığı Dünya Kadınlar Günü yaklaşırken Orkid, genç kızlara her şeyi yapabildiklerini gösterme imkanı sağlamak istiyor.
Genç kızların ergenlik döneminde kendilerine olan güveni yitirmelerini engellemek amacıyla devam eden #KızGibi kampanyasının bir parçası olarak Orkid, genç kızların kendilerine sunulan emoji seçeneklerinin kendilerini tam olarak temsil edip etmediği konusundaki düşüncelerini öğrenmek içinPulseFilms'den ödül sahibi belgesel yapımcısı LucyWalker ile birlikte çalıştı.