18.05.2016 - 14:38 | Son Güncellenme:
Değeri 155 milyon TL’ye ulaşan on binlerce ikinci el marka kıyafet ve 900’ü aşkın marka ile Modacruz, 1,5 yıldır ikinci el moda trendini takip eden kadınları dijital dünyada buluşturuyor. İçeride hem yüzde 90’a varan indirimlerden faydalanmak hem de yalnızca birkaç kez giyilip gardırobun derinliklerine atılan kıymetli parçaları nakde dönüştürmek mümkün.
İkinci el modanın Türkiye’de en çok tıklanan adresi Modacruz hızla büyüyerek kullanıcılarının tasarruf etmesine katkıda bulunuyor. Modacruz kullanıcıları, sıfır halde aldığında çok daha yüklü miktarlar ödeyecekleri marka kıyafetleri ikinci el tercih ederek geçtiğimiz yıl içerisinde toplam 50 milyon TL tasarruf etti. Aksesuardan dış giyime 900’ü aşkın markaya ulaşılabilen sitede en çok tercih edilenler ise ayakkabı ve çantalar oldu.
Yüzde 90’a varan indirim imkanı sunuyor
İkinci el lüks moda alışverişi ABD ve Avrupa’da son yıllarda hızla yayılıyor. Her zevkten ve her kesimden kadını içine alan bu trend, dijital dünyada kendine giderek daha da büyük bir yer açıyor. Konseptin Türkiye’deki temsilcileri içerisinde ise, toplam değeri 155 Milyon TL’ye ulaşan on binlerce ürün alternatifi ile Modacruz öne çıkıyor. Marka, ürünleri bilinçli moda tüketimi yapan kadınlara yüzde 90’a varan indirimlerle ulaştırıyor; çevre bilincini ve paylaşım ekonomisini de destekliyor.
Modacruz’da kıyafetler yine kadınlar tarafından satılıyor
Modacruz, modasever kadınlara severek aldığı ancak sadece birkaç kez giyip bir kenara koyduğu kıyafetlerini hızlıca nakde döndürme imkanı da veriyor. Bu da hem kazanmak hem de on binlerce modaseverin kişisel gardırobuna ve birbirinden özgün kıyafetlere uygun fiyatlarla erişim demek.
Ünlü gardıropları ilgi çekiyor
Moda dünyasına seçimleriyle yön veren ünlü isimler ve moda blogger’ları da Modacruz’u keşfedenler arasında. Ayşe Kucuroğlu, Ece Erken ve Gamze Biran gibi başarılı isimler, sitede hem alışveriş yapıyor hem de kendi Modacruz dolaplarını açarak ürünlerini satışa sunuyor.